Deja în 2019, bijutierul Tiffany & Co. ne-a uimit dezvăluind un calendar de Advent de 1,20 m înălțime reprezentând magazinul său de pe 5th Avenue din New York, care conținea 24 de pepite excepționale, inclusiv un ceas, un pahar de argint, o brățară de aur, un pandantiv din aur roz cu diamante.
Anul acesta, casa dezvăluie un calendar de Advent care de data aceasta aduce un omagiu creativității rebele și supraalimentate a orașului New York, de unde a apărut brandul. Și pentru a marca acest omagiu, Tiffany & Co. l-a ales pe unul dintre cei mai mari artiști americani ai secolului XX, Jean-Michel Basquiat.

Recent, casa a dezvăluit campania About Love cu Beyonce și Jay-Z, care a prezentat pictura artistului, Equals Pi, care este folosit astăzi ca fundal pentru acest calendar excepțional. Prezentat ca un cabinet de curiozități, calendarul înalt de 1,2 m conține, încă o dată, 24 de cutii albastre, semnăturile casei, pline cu bijuterii și obiecte de colecție.
Întotdeauna aproape de lumea artei și de orașul New York, anul acesta casa este partener al Free Arts NYC și va dona asociației 250.000 de dolari din veniturile din calendar pentru a crea mai multe programe care vor oferi acces la arte creative copiilor din comunități subreprezentate din New York. Prețul unui calendar se ridică la 150.000 de dolari.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.