Deja în 2019, bijutierul Tiffany & Co. ne-a uimit dezvăluind un calendar de Advent de 1,20 m înălțime reprezentând magazinul său de pe 5th Avenue din New York, care conținea 24 de pepite excepționale, inclusiv un ceas, un pahar de argint, o brățară de aur, un pandantiv din aur roz cu diamante.
Anul acesta, casa dezvăluie un calendar de Advent care de data aceasta aduce un omagiu creativității rebele și supraalimentate a orașului New York, de unde a apărut brandul. Și pentru a marca acest omagiu, Tiffany & Co. l-a ales pe unul dintre cei mai mari artiști americani ai secolului XX, Jean-Michel Basquiat.

Recent, casa a dezvăluit campania About Love cu Beyonce și Jay-Z, care a prezentat pictura artistului, Equals Pi, care este folosit astăzi ca fundal pentru acest calendar excepțional. Prezentat ca un cabinet de curiozități, calendarul înalt de 1,2 m conține, încă o dată, 24 de cutii albastre, semnăturile casei, pline cu bijuterii și obiecte de colecție.
Întotdeauna aproape de lumea artei și de orașul New York, anul acesta casa este partener al Free Arts NYC și va dona asociației 250.000 de dolari din veniturile din calendar pentru a crea mai multe programe care vor oferi acces la arte creative copiilor din comunități subreprezentate din New York. Prețul unui calendar se ridică la 150.000 de dolari.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.