Redeschiderea popularei destinații, după mai bine de 3 ani, vine însă cu mai multe reguli pentru vizitatori.
Bărcile nu vor putea intra în golf. În schimb, conducătorii ambarcațiunilor vor trebui să lase pasagerii la un dig situat în spatele insulei, departe de faimosul golf.
Doar opt bărci cu motor vor avea voie să acosteze în același timp, iar vizitele vor fi limitate la o oră, cu maxim 300 de turişti permisi pe rundă, de la 10:00 la 16:00 zilnic, scrie CNN.
Destinația populară a fost interzisă turiștilor din iunie 2018, deoarece oficialii s-au angajat într-un program menit să revigoreze coralii decimați din zonă.
Plaja imaculată de pe insula thailandeză Koh Phi Phi, devenită celebră odată cu filmul “The Beach”, trebuia să fie închisă doar 4 luni, însă perioada a fost extinsă pe termen nedeterminat din cauza distrugerilor provocate de turiști.
Mica plajă Maya Bay a fost una dintre cele mai faimoase atracții ale țării în ultimele două decenii, mulțumită în mare parte succesului global al filmului „The Beach”. Potrivit cifrelor oficiale, golful a primit aproximativ 5.000 de vizitatori pe zi, în medie, în 2018.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.