Studiul realizat de compania de leasing de mașini și autoutilitare Vanarama a descoperit că noul microcip D1 al Tesla reușește să efectueze 362 de trilioane de operațiuni pe secundă. Prin comparație, creierul uman este capabil de un cvadrilion (1.000.000.000.000.000) de operații pe secundă.
Asta înseamnă că microcipul D1 funcționează deja la o capacitate de peste 36% din capacitatea creierului uman. „Aceste cipuri au jucat un rol esențial în funcțiile de conducere automată existente ale Tesla, dar există mult mai mult potențial în următorul deceniu”, a spus compania.
Tesla a introdus microcipul D1 la evenimentul său AI Day de anul trecut. Noul cip a fost proiectat special pentru inteligența artificială și se pretinde că procesează datele de patru ori mai rapid decât sistemele existente, permițând Tesla să-și aducă sistemul de conducere autonomă la autonomie deplină.
Studiul a comparat cipul D1 cu componenta Nvidia din 2016 pe care Tesla o folosea anterior. Vanarama a descoperit că a gestionat doar 12 trilioane de operațiuni în fiecare secundă, ceea ce este semnificativ mai mic decât cel al microcipului D1. Acest lucru indică o rată de creștere uluitoare de 486% pe an în ultimii șase ani. Pe baza creșterii cipurilor Tesla din 2016 până în 2022, compania a prezis că cipurile producătorului de vehicule electrice vor fi mai inteligente decât creierul uman până în 2033.
„Nu ar fi nebunesc să credem că tehnologia va deveni semnificativ mai inteligentă decât oamenii în timpul vieții noastre”, a spus Vanarama. „În prezent, microcipurile sunt capabile să funcționeze așa cum funcționează sinapsele creierului, cercetătorii dezvoltând cipuri care sunt inspirate de modul în care funcționează creierul.”
Studiul a mai susținut că în 17 ani Tesla va atinge nivelul unui creier uman matur de la începutul dezvoltării sale, mult mai devreme decât un creier uman real, care se maturizează în 25 de ani. De ani de zile, CEO-ul Tesla Elon Musk a avertizat pe toată lumea despre pericolele roboților alimentați cu inteligență artificială. De asemenea, a prezis rezultate apocaliptice ca în „Terminator”. Cu toate acestea, Tesla dezvoltă acum un prototip de robot umanoid numit „Tesla Bot”.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.