Camioneta, despre care Elon Musk afirmă că „nu se va zgâria şi nu se va îndoi”, va avea geamuri din sticlă armată. Specificațiile camionetei sunt impresionante: versiunea de bază a acesteia poate ajunge la 100 km/h în 6,5 secunde, însă varianta de top poate atinge 100 km/h în doar 2,9 secunde. Cybertruck are 6 locuri, poate tracta nu mai puțin de 7 tone și beneficiază de o sarcină utilă de 1,5 tone.
Totuși, ceea ce a surprins a fost incidentul nefericit petrecut în timpul evenimentului de lansare, când geamurile ransforsate ale camionetei s-au spart în momentul unui test de rezistență cu bile de oțel. Musk a părut surprins, dat a spus că sticla nu s-a spart complet.
Cybertruck va avea un preţ de pornire de 39.900 de dolari, iar producţia ar urma să înceapă spre sfârşitul anului 2021. Alte versiuni vor avea preţuri de 49.900 de dolari şi de 69.900 de dolari, cea mai scumpă versiune urmând să aibă o autonomie de peste 500 de mile (805 kilometri).
„Avem nevoie de energie sustenabilă. Dacă nu avem o camionetă pickup nu putem rezolva acest lucru. Cele mai bine vândute vehicule din America sunt camionete pickup. Pentru a rezolva problema energiei durabile, trebuie să avem o capionetă pickup”, a spus Elon Musk.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.