Fie că vorbim despre scurtmetraje, parade în spatele ușilor închise sau despre concepte 2.0 care implică realitatea augmentată, creatorii de modă profită de ocazie pentru a semna o nouă abordare, mai ancorată în realitate.
O îmbrăcăminte mai practică, mai respectuoasă față de o lume în schimbare, mai ușoară și cu tendințe care se aplică tuturor stilurilor, genurilor și siluetelor. Și apoi, deoarece aceasta este vocația lor principală, hainele sunt menite să-i facă pe oameni să viseze, urmând să caute petrecerea unde să strălucească.
Matlasat, combi, parka, pasamont ... Toate codurile sporturilor de iarnă sunt reinterpretate pentru oraș. Cu o întorsătură modernă, iarna oferă protecție, confort și eleganță.
De la stânga la dreapta: Louis Vuitton, Miu Miu, Chanel
Atractivă, dar falsă. Conștiente și din respect pentru animale, mărcile folosesc blănuri artificiale care sunt mai reale decât viața.
De la stânga la dreapta: Givenchy, Balenciaga, Prada
Îmbracă-te și revino la birou. Un profil de femeie de afaceri pariază totul pe o fustă plisată.
De la stânga la dreapta: Ami, Dior, 3.1 Phillip Lim
Pietrele, penele și paietele au făcut furori pe podiumurile de modă.
De la stânga la dreapta: Alberta Ferretti, Givenchy, Valentino
Tema principală a acestui sezon: anii 60, epoca swinging a anilor șaizeci reînnoită în era 2.0. Variante monocrome și rafinate, sexy, dar cu bun gust.
De la stânga la dreapta: Fashion East, Versace, Courrèges
O obsesie a sezonului, tricotajele acordă prioritate unei siluete comode, dar sexy. Întinzându-se pe lungime, dezvăluind pielea ici și colo, sau pariind pe transparență.
De la stânga la dreapta: Miu Miu, Chloé, Fendi
Cosmonaut, extraterestru, astronom? Un pic din toate în același timp: putem spune că moda visează, ducând iarna în domeniul îmbrăcămintei futuriste, între inspirația SF și NASA.
De la stânga la dreapta: Balmain, Balenciaga, Louis Vuitton
Există un aer festiv în colecțiile din acest sezon. Visele ca laitmotiv, rochiile de seară ies din dulap, iar un potop de paiete caracterizează moda, cu putere și caracter.
De la stânga la dreapta: Paco Rabanne, Isabel Marant, Gucci.
O temă de care nu ne săturăm niciodată. Haine caracterizate din anii șaptezeci la Hermès, extravaganță la Schiaparelli și sport chic la Celine de Hedi Slimane.
De la stânga la dreapta: Hermès, Schiaparelli, Celine de Hedi Slimane.
Exercițiu de stil geometric: moda își manifestă gustul pentru mix & match, juxtapunând și cusând împreună diferite țesături și piele.
De la stânga la dreapta: Etro, Chloé, Dolce & Gabbana
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.