Courrègres
Fiecare anotimp își prețuiește bijuteriile. În linia vizuală a acestui sezon: brățara pentru brațe, care a domnit suprem la prezentarea de modă Tory Burch din New York, ca să nu mai vorbim de Prada la Milano sau Courrèges la Paris.
Valentino
Omniprezent pe podiumuri, de la Chanel la Coperni, prin Saint Laurent, acest choker grafic intră din nou în lumina reflectoarelor pentru sezonul viitor. De ales într-o versiune minimală, cvintage sau colorată cu această logomanie care nu încetează niciodată să se dezlănțuie pe podiumuri, precum acest model semnat Valentino sau lanțul dublu gândit de Fendi, apoi de crossover-ul orchestrat de casele Fendi și Versace.
Blumarine
Ca urmare a acestei mari reveniri a stilului atât de atipic din anii 2000, purtat de Dua Lipa sau Bella Hadid pe rețelele de socializare, anumite bijuterii uitate sunt din nou la modă. Acesta este cazul anumitor bijuterii observate în special la Coperni, bijuterii pentru nas văzute la Courrèges, piercing-uri tribale de la Knwls sau brățări pentru brațe. Dar mare revenire din anii 2000 o recunosc ochelarii cu lentile pop, lanțurile corporale și cerceii cu fluturi al căror design amintește cu siguranță de Mariah Carey.
Balmain
Câte un inel pe fiecare deget: acesta este noua modă care va electriza sezonul viitor. Puteți alege dintr-un amestec destul de eclectic, destul de înțepător și care amintește de anii șaizeci, cum ar fi spectacolul Dior, sau un set minimal și grafic, care rulează de la degete la articulații ca la Balmain.
Chanel
Culori strălucitoare, zâmbete și explozii de bucurie pe pistă ... Era semnalul mult așteptat după luni de restricții sanitare. O energie comunicativă observată în special la Chanel, care a adus o notă pop în bijuteriile sale esențiale. O piesă de albastru electric sau roz irizat la Giambattista Valli, Lanvin sau Isabel Marant.
Chloé
Între manifest, repornirea contului ei de Instagram, aspecte etice și revenirea la elementele de bază, Gabriela Hearst confirmă cu această paradă pariziană un nou impuls verde pe care vrea să îl stimuleze la casa Chloé. După cristalele minimaliste dezvăluite în martie anul trecut, ea a prezentat o serie de scoici pe care le scoate în evidență pentru vara viitoare. Ele combină reflexii magnetice cu strălucirea imaculată a rafiei sau a colierelor lungi din bumbac.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.