Dacă există o tendință care iese în evidență, este vorba despre procedurile faciale! În 2021, trei dintre cele mai solicitate cinci operații estetice au fost pentru față! Printre acestea se numără rinoplastia, care presupune modificarea dimensiunii sau formei nasului. Odată cu succesul filtrelor Instagram care modifică considerabil forma nasului, este greu să nu iei măsuri! Și anume: este posibilă efectuarea unei rinoplastii în același timp cu o septoplastie, care are ca scop corectarea deviației septului nazal. Prețul unei rinoplastii este între 4.000 și 6.000 de euro.
Ajută la schimbarea aspectului pleoapelor căzute. Dacă este ceva complet natural, unii optează pentru un lifting al pleoapelor, care ar întineri aspectul. De asemenea, această operație are ca scop eliminarea umflăturilor și a cearcănelor, pentru un aspect proaspăt și radiant. Este si una dintre cele mai practicate interventii ale momentului! Prețul acestei intervenții variază între 1500 și 4000 de euro, în funcție de zonele tratate.
Această intervenție constă în eliminarea „grăsimii” în exces din obraji. Este o intervenție extrem de populară în Statele Unite sau Brazilia și din ce în ce mai solicitată în Europa. Este o operațiune rapidă, care permite tuturor fețelor rotunde să fie mai structurate și mai unghiulare, ca după conturare. Prețul său poate varia, dar în general va fi nevoie de cel puțin 3.000 de euro pentru a obține această operație.
A avea buze pline este una dintre cele mai populare tendințe de frumusețe ale momentului! Intervenția „Rusian Lip” constă în injectarea de acid hialuronic în buze pentru a le mări dimensiunea, accentuând arcul lui Cupidon, scopul fiind obținerea unei guri „în formă de inimă”, precum cea a păpușilor rusești! În plus, este o intervenție mai puțin dureroasă decât injecțiile „clasice” , deoarece există mai puțin punct de intrare pentru ac. Pretul acestuia variaza între 400 și 500 de euro per seringa (care poate varia în funcție de cantitatea de produs folosită).
Da, ai citit bine! Nu numai că reducerea sânilor preia locul măririi mamare clasice, dar, în plus, invită și bărbații! Aceasta se numește ginecomastie. Această intervenție are ca scop îndepărtarea toracelui care se poate dezvolta la unii bărbați, la orice vârstă. Prețul unei reduceri de sâni este extrem de variabil (între 2000 și 5000 de euro) în funcție de mărimea reducerii.
Remodelarea corporală a fost tot mai solicitată încă din izolare, timp în care nu a fost întotdeauna ușor să faci sport. Liposucția nu mai este necesară pentru o singură zonă a corpului, ci pentru remodelarea întreagii siluete, se mai numește și „liposucția 360”, care acționează pe talie, spre abdomen, trecând prin spate și laterale. Prețul liposucției variază în funcție de zona tratată.
Această intervenție are ca scop corectarea chirurgicala a urechilor mari, îndepărtate de cap.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.