Jachete cu umeri largi, cămăși albe, pantaloni plisați, fuste creion și pantofi destul de lustruiți... În doar câteva luni, garderoba cu costume a devenit (din nou) look-ul statement prin excelență, unul care unește generații și stiluri.
„De la generația Z până la boomers, toată lumea poartă astăzi un sacou supradimensionat cu pantaloni asortați (sau nu), fie pentru a merge la birou, fie pentru a ieși în oraș”, notează Marie Dupin, director de afaceri în modă și stil de viață, de la agenția NellyRodi.

Dar pentru noul sezon, look-ul cu dungi ia o turnură și mai formală. Acest model cu linii fine revine să trăiască, din nou, gloria și adorația. Și niciodată nu a fost atât de ascuțit: este sexy când Hailey Bieber îl poartă peste un blazer cu umeri superi, cu un micro crop top ascuns dedesubt; ultrasexy când Kendall Jenner decide să-l poarte direct pe piele; îmbrăcăminte de stradă în cazul cântărețelor Rihanna, Beyoncé și Dua Lipa.
Podiumurile de modă Toamnă/Iarnă 2023-2024 sunt dovada supremă a acestui flashback. De la Saint Laurent la Balenciaga prin Stella McCartney, Courrèges, Dries Van Noten, Bottega Veneta sau Ralph Lauren, linia verticală este mai populară ca niciodată sub mâinile designerilor. Masculin pe costum, feminin pe o rochie mică fără bretele... Dacă dunga fină deconstruiește problema genului în acest sezon, se referă la un look foarte viril. În secolul al XIX -lea, costumul în dungi era purtat doar de bancherii britanici care doreau să se distingă de muritorii obișnuiți în costume negre. În anii 1920, mafioții și cinematografia cu gangsteri și-au făcut uniforma.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.