Într-un fel, tot ceea ce face Rihanna este ca o gură de aer proaspăt. După ce a reinventat aspectul de maternitate, după ce a creat un brand de cosmetice care nu are nevoie de prezentare și, să nu uităm, fiind o cântăreață remarcabilă, se pare că nu există nimic ce să nu poată face.
Cea mai recentă tendință pe care am observat-o la Rihanna? Aspectul asortat cu ținuta ei, cu creionul de ochi colorat și alegeri îndrăznețe de machiaj care îi completează aspectul de zi cu zi.
„Inspirația noastră pentru machiaj vine întotdeauna în primul rând din modă” - Priscilla Ono, make-up artistul din spatele numeroaselor look-uri ale Rihannei sau Fenty Beauty.
„În funcție de aspect, ne putem decide apoi asupra stilului de machiaj. Fie că este clasic sau modern. Când vine vorba de culoare, ne place fie o nuanță complementară (culori opuse care se atrag între ele, ca pe o roată de culori), fie monocrom, care este unul dintre preferatele noastre, după cum puteți vedea.”
Iată 3 exemple, în care Rihanna a realizat armonia ideală între modă și frumusețe.
Pentru a sărbători lansarea Fenty Beauty la Ulta, Rihanna a purtat un crop top personalizat Coperni și o fustă maxi strălucitoare, punându-și în evidență burtica de gravidă. Aspectul argintiu a fost completat cu un aspect metalic realizat de Priscilla Ono.
Rihanna a purtat acest aspect roșu aprins chiar de Ziua Îndrăgostiților. Pentru ca vedeta să se asorteze cu haina ei de piele, Priscilla Ono i-a conturat și evidențiat ochii cu o linie dublă roșie.
Rihanna și Priscilla Ono nu au fost cu siguranță prima lor încercare de machiaj monocrom. În 2020, Rihanna a purtat un eyeliner albastru cobalt (conturând întregul ochi, evident) făcând-o să arate fascinant. În ciuda ținutei ei albastre asortate la fel de izbitoare, adevărata atracție a fost machiajul.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.