Care va fi ultima tendință a modei de culoare a anului? Institutul american Pantone a dezvăluit în luna decembrie nu una, ci două nuanțe, care vor marca fără îndoială anul 2021.
În ultimele 12 luni, Albastru Clasic a fost ridicat la rangul de culoare emblematică, simbolizând o dorință de calmare și nevoia de a fi liniștiți. Anul acesta, două nuanțe complementare au fost alese pentru a puncta industriile creative, de la modă la frumusețe prin decorare.
Numele lor? Ultimate Grey și Yellow Illuminating, două culori care nu au fost alese la întâmplare:„Unirea nuanței eterne Ultimate Grey cu un galben strălucitor iluminant exprimă un mesaj pozitiv și neînfricat. Practic și neclintit, dar în același timp cald și optimist, această combinație de culori ne aduce rezistență și speranță.”, Explică Leatrice Eiseman, director executiv al Pantone Color Institute.
În ceea ce privește moda, griul Ultimate vine într-un aspect total, cu o preferință pentru opțiunea de îmbrăcăminte de birou sau imaginat pe haine grafice și tricoturi lejere. Și pentru cei mai îndrăzneți, cele două nuanțe-vedetă se reunesc pentru un aspect vibrant, precum Pernille Teisbaek, într-un costum gri, bluză și geantă XXL în galben pop, ca în poza de mai sus.
Lecție de stil în 6 ținute chic! Cum să adopți această tendință supremă de modă a noului an.

Lisa Aiken la London Fashion Week toamna / iarna 2020-2021

Stil de stradă la London Fashion Week toamnă / iarnă 2020-2021

Stil de stradă la Săptămâna modei din Milano toamnă / iarnă 2020-2021

Sophia Roe la Săptămâna modei din Milano toamnă / iarnă 2020-2021

Vittoria Ceretti la Paris Fashion Week primăvara / vara 2020

Lisa Aiken la London Fashion Week toamna / iarna 2020-2021
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.