Tarform Motorcycles, o companie din Brooklyn fondată în 2016, este una dintre aceste companii. Startup-ul tocmai a dezvăluit conceptul de design al unei ambarcațiuni personale electrice numită Tarform Raye.
„Motocicletele” din numele startup-ului s-ar putea să vă încurce puțin și să vă facă să vă întrebați dacă poate există vreo greșeală pe undeva. Nu, nu există. Creația lui Taras Kravtchouk, un călăreț pasionat și specialist în design industrial, compania a început ca o întreprindere de producție de motociclete și a dat naștere bicicletei Luna imprimată 3D. Se pare că acum valorifică cunoștințele și expertiza pe care le-au dobândit în urma construirii vehiculului cu două roți pentru a crea un PWC electric.
Skijet-ul Raye combină designul biomorf, materialele pe bază de plante și tehnologia modulară. Combinând performanța înaltă cu o manevrabilitate excelentă, Tarform plănuiește să creeze o ambarcațiune electrică ușoară care va emula experiența de a conduce o motocicletă electrică, dar pe apă.

Redările pe care le-au dezvăluit până acum arată o ambarcațiune neagră cu un design elegant, cu linii netede, curbe, inspirate de razele manta. Corpul aerodinamic îl va ajuta să treacă prin apă și să ofere o călătorie mai rapidă, mai lină și mai eficientă.
Potrivit companiei, Raye va folosi aceeași tehnologie folosită în motocicleta Luna și va fi construită folosind fibră de carbon reciclată sau un compozit de origine vegetală.
Raye va atinge o viteză maximă de 43,4 noduri (80 km/h). Vor fi disponibile două configurații diferite de putere și autonomie, și anume un model de bază de 52,2 kW (70 CP) capabil să exploateze o oră de rulare și o variantă de 89,5 kW (120 CP) care oferă două ore de autonomie per încărcare.
Saua jet-ski-ului Raye oferă suficient spațiu pentru a găzdui șoferul și un pasager, iar primul va putea să se ocupe de ambarcațiune prin intermediul unui set de ghidon cu afișaj digital integrat.
O dată de lansare nu a fost încă stabilită, dar Tarform spune că potențialii cumpărători vor putea adăuga notă personală ambarcațiunii printr-o serie de opțiuni de personalizare. Prețul pornește de la 68.000 USD, iar clienții interesați își pot înregistra interesul pe site-ul companiei pentru a primi actualizări.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.