Cei care au încercat recent Taj Dubai la Business Bay au declarat că au văzut o proprietate care își merită banii datorită mai multor aspecte, de la ospitalitatea sa de neegalat până la finețea sa culinară.
Hotelul Taj Dubai se află în centrul orașului, lângă Dubai Mall, Fântâna Dubai și Burj Khalifa (vizibil din Taj Dubai). Cele mai multe alte atracții și facilități sunt la 20 de minute de mers cu mașina, inclusiv Aeroportul Internațional Dubai, Kite Beach și cele mai importante centre - de la Satwa la scumpul Dubai International Financial Center.
Prima impresie pe care ți-o lasă hotelul este opulența din interior, cu elemente indiene în design, inclusiv un ecran din gresie „jali”, iluminat din spate, amplasat în spatele recepției, pardoseli de marmură acoperite cu covoare groase și mătăsuri în liliac, teal și auriu, plus oglinzi înalte cu învelișuri de alamă, care îmbracă toate coloanele de susținere ale clădirii. Interiorul este copleșitor, datorită pereților albi cu alamă lustruită.
Recepția are o înălțime dublă, cu o scară care duce la mezanin și, suspendat de tavan, se află un frumos candelabru modern cu păsări de cristal aflate în zbor. În hol, burqa antic și clopotul de cămilă se numără printre artefactele arabe din vitrinele de sticlă.
Camerele sunt uluitoare și oferă priveliști spectaculoase asupra Dubaiului. Toate sunt împodobită cu cele mai proaspete flori, spații cu bule, cu lumânări și cele mai delicioase deserturi. Oaspeții sunt uimiți de atingerea atentă și capacitatea proprietății de a personaliza spațiul ca să se simți fix ca acasă.
Peste 3.000 de sculpturi și opere de artă indiene împodobesc camerele, restaurantele și spațiile din hotel. În timp ce camerele sunt decorate cu materiale din cea mai bună calitate, băile îmbrăcate în marmură oferă confortul unui spa de 5 stele. Toate cele 296 de camere și apartamente sunt mari, camerele de lux entry-level fiind de 45 mp și variind până la Suite Prezidențială, care este de 680 mp. Unele dintre aceste suite sunt pur și simplu deosebite, cu un design uimitor.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.