Culorile roșu, negru, verde și galben definesc noua colecție Tommy Jeans. Colaborarea dintre Tommy Hilfiger și marca de îmbrăcăminte de stradă cu sediul la Amsterdam, Patta, nu este întâmplătoare.
Într-adevăr, această colecție unică se învârte în jurul steagului panafrican, care sărbătorește centenarul în acest an, ca un tribut adus comunității acestei mișcări. Mesajul este clar: încurajează incluziunea și diversitatea, preluând astfel sloganul puternic al diasporei africane: „unitatea este forța, diviziunea este slăbiciunea”.
Pentru a face acest lucru, colecția Patta x Tommy include piese iconice din arhivele Tommy Jeans revizuite în stilul streetwear Patta. În cadrul colecției există tricouri croite vintage, hanorace, pulovere, blugi și șepci de baseball unisex, atât pentru adulți cât și pentru copii. Pentru a prezenta colecția capsulă, Patta a apelat la renumitul regizor olandez Frank Zichem pentru a realizat un nou documentar intitulat Katibo Yeye, vizibil doar pentru o perioadă limitată de timp pe site-ul pattaxtommy.com.
Acesta urmează traseul lui Clarence Breeveld, un om născut în Surinam și care locuiește în Olanda. Ca parte a acestei colaborări, Tommy Hilfiger se angajează să facă donații către trei asociații care sprijină comunitățile din diaspora africană: The Black Archives d'Amsterdam, Sistah Space de Londres și The Good Neighborhood Collective din Milano. Colecția va fi disponibilă în curând online.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania