Condilografia și scanarea intraorală sunt două dintre cele mai căutate și aplicate metode digitalizate.
Scanarea intraorală este cea mai rapidă și comodă metodă de amprentare dentară. Este cea mai exactă metodă de redare a campului protetic. Se face cu un dispozitiv care realizează aproximativ 3.000 de poze tridimensionale pe secundă, într-un soft special. Procedura este extrem de rapidă, de aproximativ 2 minute. Scanează o arcadă dentară, în timp ce ocluzia dentară necesită doar 40-60 secunde. Scanarea intraorală este ultima tehnologie folosită pentru realizarea planurilor ortodontice, prin care medicii şi tehnicienii dentari pot reproduce forma şi mărimea exactă a dinţilor în diverse materiale, folosindu-le că modele.
Condilografia este o tehnică de diagnosticare non-invazivă a articulației temporo-mandibulare (ATM). Este recomandată în cazurile reabilitărilor complexe, pe dinți naturali și implanturi dentare, precum și în tratamentele ortodontice. Aceasta se realizează cu ajutorul condilografului, un dispozitiv complex, cu o componentă mecanică și una electronică, conectată la un computer. Cu ajutorul unui soft, medicul dentist, cu specializare pe sistem cranio-mandibular, poate vizualiza obiectivele viitoare ale tratamentului medical. Condilograful înregistrează micronic toate mișcările de dinamică ale mandibulei – rotaţia si translaţia, permiţând setarea și personalizarea obiectivelor tratamentului stomatologic.
Avantajele condilografiei sunt multiple. În primul rând, diagnosticarea celor două articulații temporo-mandibulare este precisă. Un al doilea avantaj îl reprezintă lipsa riscului de dezechilibrare a sistemului cranio-mandibular în urma lucrărilor protetice. De asemenea, timpul de lucru în cabinet la multiple probe este micșorat. Persoanele care au probleme la nivelul cranio-mandibular și prezintă simptome precum: durere la nivelul articulaţiei temporo-mandibulare, în zona urechii, a cefei, a gâtului, la deschiderea largă a gurii şi chiar în timpul masticaţiei, le pot depista acum cu ajutorul acestei analize rapide.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.