În timp ce muzica și stilul grunge au fost absorbite de o mare de tineret, statutul său de subcultură conștientă de sine este discutabil. Oamenii care au ascultat muzica grunge nu se referă la ei înșiși ca „grungers” în același mod ca și „golani” sau „hippie”. Cu toate acestea, la fel ca aceste subculturi, grunge a fost cooptat de industriile de muzică și modă, prin promovarea acestuia de către mass-media.

Tinerii grunge, născuți de hippies și ridicați pe punk, au reinterpretat aceste componente prin propriul lor stil post-hippie, post-punk, West Coast estetic. Grunge a fost în esență un aspect neglijent, neatent, necoordonat. Articolele iconice pentru bărbați și femei au fost blugii rupți și decolorați, cămășile din flanel sau lână stratificate, tricouri cu logo-uri învechite, și cizme stil combat.
Genul underdog, care a devenit popular la începutul anilor 1990, a apărut inițial din cenușa punk rock și din haosul heavy metal.
Pentru publicul mai în vârstă, distracția pe care au avut-o actele grunge a fost atât soluția, cât și dizolvarea, precum și răspunsul final la banalitățile vieții suburbane. Grunge a devenit un simbol al Americii în schimbare care a îmbrățișat idealurile glamour din anii '80. Cu trupe precum Alice in Chains, Nirvana și Pearl Jam popularizarea modei cu tonuri sumbre și haine uzate, moda grunge a devenit o tendință în masă în rândul tinerilor.

Asociat cu muzicieni rock și rock and roll, stilul grunge a fost repede preluat de către designeri, cum ar fi Marc Jacobs și Anna Sui, care au lansat moda high-end bazată pe acest stil. Mai degrabă ieftin, stilul grunge s-a transformat într-o tendință care a fost prezentată pe podiumurile de modă și vândută în buticuri scumpe. Aceasta a venit în centrul atenției în timpul colecției de toamna Yves Saint Laurent când a prezentat pardesie în carouri, jachete de piele, fuste din denim zdrențuite, cizme și rochii.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.