Companiile aeriene au fost inventive în timpul pandemiei, cu pachete de zbor către nicăieri și mese în avion. Cel mai recent este speed dating.
EVA Airways, unul dintre cei mai mari transportatori aerieni din Taiwan, colaborează cu Mobius într-o campanie numită „Fly! Love is in the Air”. Acestea sunt zboruri dedicate persoanelor singure în Ziua de Crăciun, Revelion și Ziua Anului Nou.
„Din cauza Covid-19, EVA Air organizează experiențe de „falsă călătorie” pentru a îndeplini dorința oamenilor de a călători undeva. Când bărbați și femei călătoresc singuri, în afară de a se bucura de zborul în sine, ar putea dori să întâlnească pe cineva - ca o scenă într-un film romantic”, spune Chiang Tsung-Wei, purtătorul de cuvânt pentru You and Me, un serviciu de dating al Mobius, potrivit CNN Travel.
Fiecare dintre experiențe include un zbor de trei ore, cu plecare de pe Aeroportul Internațional Taoyuan din Taipei, în spațiul aerian de deasupra Taiwanului, plus încă două ore de întâlnire romantică pe uscat.
Participanții sunt încurajați să aibă conversații aprofundate unul cu celălalt la bord, în timp ce gustă din preparatele pregătite de bucătarul cu stea Michelin Motoke Nakamura. De asemenea, sunt încurajați să păstreze măștile atunci când nu mănâncă sau nu beau.
Fiecare dintre cele trei călătorii sunt diferite. Zborul din ziua de Crăciun va fi urmat de o întâlnire cu ceaiul de după-amiază pe uscat. Cel de Revelion începe cu o cină la lumina lumânărilor înainte ca oaspeții să urce în avion, unde vor întâmpina anul 2021. Cel de ziua de Anul Nou începe cu o întâlnire la micul dejun.
„Zborurile către nicăieri” au devenit o tendință în Asia și țările Pacific în timpul pandemiei coronavirusului. Până în prezent, majoritatea acestor zboruri - care au provenit din orașe precum Hong Kong, Sydney și Taipei - se concentrau asupra obiectivelor turistice, călătorii primind vederi aeriene ale unor repere renumite.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.