Deși marca ei de modă și frumusețe a avut succes, Victoria Beckham ar putea fi nevoită să-și închidă compania, a transmis Daily Mail.
După ce a izbucnit pandemia, marca sa a încetat să mai fie profitabilă. A avut deja probleme financiare începând cu 2019, ale căror pierderi au depășit 14 milioane de dolari. Și situația s-a agravat cu coronavirusul.
Potrivit Daily Mail, prin datele colectate de un audit, marca sa de modă este în pericol din cauza acumulării constante de datorii. De la înființarea sa în 2008, compania ar fi generat pierderi de peste 53 milioane de dolari.
În încercarea de a ieși din nou pe linia de plutire și de a evita concedierea personalului, Victoria Beckham a solicitat ajutor guvernamental, lucru pe care mulți l-au criticat. Prezentatorul Piers Morgan a criticat decizia vedetei: „Planul de salvare nu a fost pentru milionari ca tine”, a susținut el.
Prin decizia sa de a cere ajutor, se spune că 80% din salariul angajaților săi va fi plătit cu bani publici.
„Inițial, acționarii au ajuns la un acord cu conducerea pentru a trimite în șomaj o mică parte din personal. În acel moment nu știam cât timp va dura blocarea sau ce impact va avea asupra afacerii ”, a explicat Victoria ziarului The Guardian.
Deși eticheta lor de modă este în pericol, Beckhams sunt departe de a fi săraci.
Ziarul britanic The Sun asigură că ei și generațiile viitoare nu au de ce să se îngrijoreze, în principal pentru că fostul fotbalist și om de afaceri David Backham continuă să pună în buzunar aproximativ 49.000 de dolari pe zi doar cu drepturile sale de imagine.
Grecia renunță la carantina obligatorie pentru călătorii vaccinați și pentru cei care prezintă un test pentru Covid-19 negativ de pe piețele cheie ale turismului, inclusiv Europa, Marea Britanie și Statele Unite.
Bernard Arnault a arătat ce înseamnă să fii un magnat de lux, chiar și în contextul unei pandemii globale. Deși veniturile conglomeratului francez de lux LVMH au scăzut cu 17% în 2020, iar profiturile au scăzut cu 28%, averea sa a crescut.
După ani de yoga și activități concentrate pe întindere, revenim la antrenamente mai extreme, mai intense, care lucrează mușchii. Forțarea corpului tău să se autodepășească este în cele din urmă secretul longevității?
Privind înapoi la cele patru decenii de afaceri de succes în modă, nu mulți din industria modei, care este rapidă și uneori nemiloasă, pot face asta. Michael Kors este unul dintre ei.
Dacă ai strâns suficienți bitcoini - cea mai populară criptomonedă a momentului, probabil te încântă ideea de a cumpăra un penthouse de 18.000 de metri pătrați din Londra, care tocmai a fost scos la vânzare pentru aproximativ 244 milioane dolari la bursa curentă.
Primăvara și-a intrat în drepturi și trebuie să o întâmpinăm cum se cuvine. Manichiura curcubeu este tendința perfectă pentru acest sezon. La modă pe Instagram chiar acum, această manichiură ne amintește de culorile vii ale primăverii.
Lady Gaga marchează o nouă colaborare, de data aceasta cu marca de șampanie de prestigiu Dom Pérignon. Rezultatul este unul spectaculos și elegant, ilustrat printr-un clip video.
Insulele Maldive rămân o destinație de vacanță populară, chiar și în pandemie. Sectorul turismului reprezintă cel mai mare procent din PBI-ul acestei țări, prin urmare guvernul e hotărât să îi dea un impuls.
Estimat la peste 12 milioane de dolari, acest diamant alb impecabil de 100,94 carate va fi prezentat la licitația de la Geneva pe 12 mai. Un exemplar rar, de data aceasta nu din Africa, ci din câmpiile reci ale Rusiei.
Marca Karl Lagerfeld a scos la iveală roadele primei colaborări cu actrița, modelul și activista Amber Valletta, concentrându-se pe o serie de accesorii etice și eco-responsabile.
Julia Roberts este noua imagine a Chopard, începând cu cea mai recentă campanie Happy Sport a mărcii, care marchează lansarea unui ceas Happy Sport în ediție limitată. Piesa aduce un omagiu originalului din 1993.
Un mic paradis sălbatic în largul coastei Italiei, Pantelleria este în centrul atenției datorită unei cărți de călătorie produsă de fotograful Bastien Lattanzio.
Pentru a lansat noua colecție de toamnă-iarnă Gucci numită Aria, Alessandro Michele ne-a invitat la o petrecere aniversară care îmbină istoria lui Gucci, perioada Tom Ford și codurile Demnei Gvasalia la Balenciaga.
După Chambord, Celine își invită publicul să descopere următoarea colecție de toamnă-iarnă printr-un videoclip hipnotic la Château de Vaux-Le-Vicomte.
Speculațiile despre colaborarea a două mărci de top au provocat o agitație destul de mare în social media. Gucci și Balenciaga vor lansa o colecție comună?
Mărcile de modă de lux din întreaga lume vin cu modele interesante care ridică o mulțime de sprâncene foarte des. Recent, Louis Vuitton a venit cu o colecție de genți de mână care costă o mică avere.
În Shangha a plouat toată ziua, dar în interiorul Muzeului Long, preluat de Dior pentru spectacolul său pre-fall 2021, oaspeții au găsit o discotecă strălucitoare. Evenimentul de luni a fost organizat în fața a 1.000 de invitați - printre care Zhang Ziyi, Carina Lau, Ora Yang, Karry Wang de TFBoys și pianistul Li Yundi - pe un set circular împodobit cu imprimeu de leopard cu contrast puternic și zeci de bile gigantice disco.
În martie anul trecut, designerii au adăugat o altă întrebare la lunga listă de întrebări formulate de pandemie: ce vor purta bărbații în primăvara anului viitor? Colecțiile care au apărut în magazine în luna februarie au fost create pentru prima dată în urmă cu un an, când viitor părea neclar, inclusiv dulapul. Designerii au fost întotdeauna prezicătorii modei, dar blocarea a fost o provocare fără precedent a abilităților lor.