Imaginea acestei campanii este Jennie , un artist sud-coreean. Regină a K-pop-ului și solistă principală a grupului Blackpink, tânăra a avut, de asemenea, o relație specială cu casa Chanel de când a devenit unul dintre ambasadorii acesteia.
Dacă tendința logomaniei este bine cunoscută mărcilor sportive, Chanel nu ezită să urmeze aceeași logică. Găsim piese esențiale pentru sporturile de iarnă, dar într-o versiune mai elegantă: un pulover, costum de schi imaculat sau chiar o jachetă lungă gri perlată cu glugă detașabilă. Aceste piese sunt toate imprimate cu logo-ul iconic Chanel. Toate piesele sunt realizate din materiale tehnice rezistente la temperaturi de îngheț și care permit o mare libertate de mișcare. Accesoriile fac, de asemenea, parte din această tendință.
Garderoba pop a anilor '90 a revenit cu ultimul spectacol de primăvară-vară 2022 prezentat la Săptămâna modei de la Paris. Pentru munte, Chanel oferă piese vesele și retro. Casa se joacă cu estetica feminină datorită pieselor roz care contrastează cu culorile sobre și rafinate pe care le vedem de obicei.
Codurile casei franceze pătrund subtil ]n fiecare dintre aceste piese, începând cu alb-negru în două tonuri. Culorile emblematice ale casei, se găsesc și în acest vestiar special pentru schiuri.
Colecția evidențiază un alt element Chanel pe aceste piese - camelii, care înfloresc pe un cardigan din lână alb-negru. Stilizând petalele caracteristice ale acestei flori de totem, Virginie Viard difuzează imediat aura unică a Chanel. Paleta cromatică este astfel luminată cu nuanțe roz, cum ar fi sacoul de lână roz și roșu. Aspectul devine feminin.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.