Skin icing (înghețarea pielii) sau crioterapia facială este una dintre cele mai noi tendințe de îngrijire a pielii. Numeroase femei „plimbă” cuburi de gheață pe față, pentru a strânge și contracta pielea, lăsând-o proaspătă și plină de strălucire.
Tehnica a fost inclusă în rutina de dimineață și seară pentru o piele mai sănătoasă. Este folosită în spa-uri și în tratamente de îngrijire a pielii de câțiva ani și din mai multe motive, inclusiv crioterapia (tratamente cu temperaturi scăzute), pentru a distruge celulele adipoase (CoolSculpting) și pentru a scăpa de venele tip păianjen (prin Cryo 6, un nouă metodă de scleroterapie).
Și, de asemenea, este o practică obișnuită în rutina de îngrijire a pielii a coreencelor.
Skin icing este un tratament de crioterapie în care pielea este expusă la temperaturi extrem de scăzute timp de câteva minute. Se spune că are o mulțime de beneficii pentru piele, inclusiv calmarea roșeții, exfoliere și eliminarea petelor.
Cea mai simplă și populară metodă de skin icing este cea care include cuburi de gheață. Acestea sunt bune pentru a reduce cearcănele sau umflăturile. A fost mult timp o bază a rutinei de îngrijire a pielii (cu toții am folosit o lingură ținută la frigider sau felii de castraveți pe ochi, nu?). Când gheața este aplicată pe piele, aceasta stimulează sângele la suprafață, care calmează și strânge pielea.
Cunoscută și sub denumirea de „ice face” , skin icing este un tratament de crioterapie în care azotul vaporizat este utilizat pentru răcirea pielii feței, a scalpului și a zonei gâtului.
Cei care apelează la acest tratament de frumusețe spun că:
Pentru a pregăti pielea pentru un masaj facial cu gheață, experții recomandă curățarea ușoară a pielii și aplicarea unei creme hidratante pentru a ajuta la protejarea barierei pielii. De asemenea, este mai bine să evitați expunerea la soare înainte de a vă masa pielea cu gheață, pentru a evita arsurile solare și iritarea pe tot parcursul tratamentului.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.