Potrivit WWD, data preconizată pentru lansarea unei colaborări între casa de modă Fendi și Skims, marca de articole de îmbrăcăminte din Kardashian West, ar fi noiembrie 2021.
O serie de fotografii cu rochii midi și mini-corsete au fost publicate pe rețelele de socializare, precum și un top alb de culoarea fildeșului și un costum cu fustă, unde logo-urile ambelor companii erau vizibile în mod clar. Dovezile acestei colaborări au fost eliminate imediat, cu toate acestea, au alimentat zvonurile.
Până în prezent, Skims nu a colaborat niciodată cu un alt brand, în primul rând pentru că se descurcă foarte bine și oferă ceea ce lumea dorește în continuare - bumbac și țesături confortabile.
Brandul Fendi, pe de altă parte, este cunoscut pentru colaborări aproape săptămânale. Cu imaginile parteneriatului Skims x Fendi difuzate pe Instagram, se pare că o colecție va fi lansată în curând. În imagini, se poate vedea o serie de produse Skims, singurul adaos fiind logo-ul Fendi imprimat pe puesele vestimentare.
Rapoartele arată că cea mai scumpă colecție Skims va fi lansată luna viitoare, iar prețurile ar începe de la 1.000 de dolari. Întărirea zvonurilor este vizita lui Kim Kardashian West la sediul central Fendi, cu întreaga ei echipă Skims, în iulie. Vedeta chiar a pozat cu Kim Jones și Donatella Versace în timp ce se afla la Roma.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.