Într-o zi senină, puteți privi spre vest spre Peninsula Sinai din Egipt sau puteți observa munții roșii ai Iordaniei, spre est. Apusurile de soare arată fenomenal aici, urmate de un val de stele. Aici, la aproximativ o oră la nord de stațiunea Eilat din Marea Moartă, veți găsi noul Six Senses Shaharut.
„Proiectarea noastră vizează crearea unui flux continuu cu natura, astfel încât abia puteți vedea structurile create de om chiar și atunci când vă aflați în mijlocul stațiunii”, spune directorul general Manish Puri. Odată ajuns pe vârful dealului pe care a fost construită stațiunea, nimic nu blochează priveliștile la 360 de grade, oriunde te-ai afla.
Unul dintre obiectivele pentru Six Senses Shaharut a fost de a crea ceva ce țara nu avea: o stațiune în deșert de cinci stele pentru a rivaliza cu cele pe care le-ați putea găsi în Maroc sau Emiratele Arabe Unite.
Inspirați de structurile comunității nabateice semi-nomade, cele 60 de apartamente și vile cu piscină de pe proprietatea de 46 de acri au fost realizate folosind piatră naturală, lemn, cupru și tec, în timp ce artiști israelieni, ceramiști, țesători și mulți alți meșteri au ajutat la crearea interioarelor care evocă vechiul traseu al tămâiei din zonă.
Totul, de la brânzeturi, vinuri și beri până la produsele personalizate pentru baie, sunt produse de artizani locali folosind ingrediente locale; chiar și selecția de vinil de la barul bibliotecii este concentrată pe muzica născută în deșert.
Ca o încuviințare a istoriei terenului pe care este construită stațiunea, odată faimoasă tabără de cămile, destinația are un grajd de 12 cămile, pe care oaspeții le pot vizita, să le hrănească sau să călătorească în nesfârșitul Negev.
Deschiderea oficială a Six Senses Shaharut este programată pentru 1 iunie, în așteptarea ridicării restricțiilor Covid-19.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.