Net-a-Porter a avut una dintre cele mai bune zile de cumpărături în după-amiaza zilei de 11 septembrie, potrivit fondatorului său, Megan Quinn. Motivul era că oamenii căutau inspirație în timpul unui eveniment traumatic. Ratele de infecție cu Covid-19 sunt din nou în creștere în SUA și Europa, depășind vârfurile din primăvară și vară, așadar, moralul consumatorilor este din nou scăzut.
În perioadele de incertitudine, consumatorii se concentrează mai mult pe valoare. Ei examinează mărcile și mai mult valoarea pe care o oferă. Greșeala pe care o fac multe mărci în astfel de perioade confundă această căutare de valoare cu dorința de prețuri mai bune. Cu toate acestea, reducerile de preț indică doar faptul că o marcă are o valoare mai mică sau mai mică pentru consumatori. În cealaltă extremă, semnalează că un brand nu are deloc valoare.
Ceea ce arată exemplul Net-a-Porter este că valoarea luxului constă în inspirația pe care o creează. Atunci când oamenii se simt deprimați și vremurile par sumbre, mărcile pot stimula dorința clienților lor dacă le oferă ceva care le permite să viseze. Această valoare este un aspect de multe ori uitat, dar critic al mărcilor de lux.
Oamenii nu cumpără luxul pentru caracteristicile sale practice (produsul fizic), ci pentru efectele sale psihologice anticipate sau ceea ce experții numesc „valoare de lux adăugată”. Cu toate acestea, multe mărci de lux stabilesc priorități greșite. De obicei, 90% din companii se concentrează pe produs și foarte puține resurse sunt destinate creării unei valori adăugate de lux. Având în vedere unde se creează adevărata valoare, ar trebui să fie cazul opusului.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.