Această țară asiatică și-a început lucrările la un nou oraș ecologic numit Tengah, care va conține 42.000 de case, așa cum a raportat CNN. Noua așezare, care va include un centru fără mașini și case cu climat centralizat și eliminarea automată a deșeurilor, nu va fi doar un loc în care cetățenii pot trăi și munci, ci va fi o scară a inovației pentru alte centre urbane care doresc să-și reducă impactul asupra planetei noastre.
Deși Singapore este, în general, o țară mică - are o populație mai mică de șase milioane de cetățeni și acoperă o zonă mai mică decât New York-ul, emisiile de gaze nocive pe cap de locuitor sunt mai mari decât cele pe care le putem vedea în Regatul Unit și China. În parte, acest lucru poate fi atribuit condițiilor meteorologice care îi obligă pe cetățeni să își folosească aparatele de aer condiționat pentru cea mai mare parte a anului.
În modelul smart city, sistemul central de răcire va menține temperaturile sub control, scăpând în același timp de aparatele de aer condiționat individuale mult mai puțin eficiente. Orașul inteligent va fi, de asemenea, implementat pentru a optimiza fluxul de aer, reducând impactul căldurii.
Orașul va conține o parte centrală fără mașini, care va fi deosebit de plăcută pentru pietoni și bicicliști. În afara centrului orașului, o mulțime de stații de încărcare EV vor fi disponibile pentru toți șoferii. De asemenea, va exista iluminat care se adaptează condițiilor meteorologice și de lumină, colectarea automată a deșeurilor și case inteligente care le vor permite proprietarilor să monitorizeze consumul de energie electrică și apă printr-o aplicație mobilă.
Rămâne de văzut dacă toate aceste opțiuni împreună vor contribui la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, dar există cu siguranță speranța că acestea vor afecta într-un fel comportamentul și obiceiurile cetățenilor.
Tengah va fi a douăzecea și a patra așezare care va fi construită de guvernul din Singapore de la al doilea război mondial. Situat într-o zonă care găzduia cândva fabrici de cărămidă și terenuri de antrenament pentru militari, orașul va avea cinci părți rezidențiale, multă verdeață și mai multe parcuri publice.
Dacă totul se desfășoară conform planului, primii chiriași se vor muta în noile lor case încă din 2023.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.