Autoritățile s-au aflat într-un impas de câteva săptămâni. Și totul a culminat în această săptămână cu unele companii aeriene internaționale majore care au anulat câteva zboruri din SUA, deoarece autoritățile de reglementare, giganții de telecomunicații și companiile aeriene au depășit termenul limită pentru a ajunge la un acord.
Companiile de telecomunicații au lansat rețele 5G în diferite locații din Statele Unite în ultimii ani, oferind următoarea generație de viteze de date pentru telefoane celulare. Dar miercuri, Verizon și AT&T și-au pornit rețelele 5G în bandă C – un set important de frecvențe radio care va supraalimenta internetul așa cum îl cunoaștem. Din păcate, banda C se află lângă banda de frecvențe folosită de altimetrele radar al aeronavelor, un instrument care le spune piloților cât de sus este avionul lor și este crucial pentru aterizarea avioanelor în condiții de vizibilitate scăzută.
Comisia Federală de Comunicații a scos la licitație spectrul de bandă C către operatori wireless americani anul trecut – o vânzare de 81 de miliarde de dolari. Însă companiile aeriene au avertizat cu privire la consecințele îngrozitoare pentru transport și economia generală, cu privire la îngrijorările că tehnologia în bandă C ar putea interfera cu altimetrele radar pe care piloții le folosesc pentru a ateriza în condiții de vizibilitate scăzută.
Marți, Emirates, Air India, All Nippon Airways, Japan Airlines, Lufthansa și British Airways au anunțat modificări ale unor zboruri, invocând această problemă. Unii au adăugat zboruri înapoi sau au schimbat avioanele. Transportatorii internaționali păreau să fie surprinși și au fost nevoiți să acționeze rapid din cauza lungimii acestor zboruri pe distanțe lungi.
Europa a lansat 5G fără niciun impact asupra aviației, contrastând puternic cu scandalul din Statele Unite. Companiile de transport wireless din Europa au lansat un nou serviciu 5G în intervalul de spectru de la 3,4 la 3,8 GHz. Statele Unite lansează serviciul 5G într-un spectru de unde radio cu frecvențe cuprinse între 3,7 și 3,98 GHz, care este o gamă mai rapidă și ceva mai aproape de spectrul utilizat de altimetrele radar, care este între 4,2 și 4,4. GHz.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.