„Leopardul” care a sărit din pieptul lui Shalom Harlow, „lupul” care se uita de pe haina lui Naomi Campbell, capetele de „Leu” îmbrăcate de Irina Shayk pe pistă și Kylie Jenner în primul rând: Daniel Roseberry a aruncat în aer internetul cu nou show Schiaparelli.
Casa de modă Schiaparelli a reuşit să şocheze cu noile sale creaţii, transformând catwalk-ul de la Petit Palais (muzeul de arte frumoase ale oraşului Paris) într-o adevărată junglă africană, cu capete de lei, leoparzi ori lupi ataşate unor rochii de seară, altfel foarte elegante. Ideea i-a apartţinut directorului de creaţie Daniel Roseberry, care a văzut în asta o transpunere a miturilor din opera lui Dante Alighieri: leul, leopardul şi femeia lup, din Infernul lui Dante.
Șocul a fost parte integrantă a ADN-ului lui Schiaparelli încă de pe vremea Elsei, dar, spre deosebire de Roseberry, ea nu a trăit într-o epocă în care oamenii vor trage concluzii pripite din imaginile despre vânat, un moment în care ecologistii și activiștii urăsc moda pentru înfățișarea animalelor moarte, chiar și atunci când se știe că erau construcții din spumă și blană artificială.
Este o ironie că mintea lui Roseberry s-a concentrat, de fapt, pe un alt iad — Infernul Divinei Comedie a lui Dante — și nu caută să aprindă focurile rețelelor sociale sau, mai degrabă, să culeagă din neatenție reacții negative neprevăzute la prezentarea sa haute couture.
Roseberry a găsit o paralelă creativă cu dilemele sale în torturile infernale alegorizate de Dante. „Este agonia de a dori să surprinzi”, a spus el. „Vreau doar să fie puternic într-un mod diferit de fiecare dată.” Ambiția lui: „să arate imposibilul”.
Este păcat că toată atenția explozivă atrasă de cele trei simboluri animale păcătoase despre care Dante le-a scris (Leul: mândrie; Leopard: poftă; Lupul: avariție) a umbrit munca extraordinară a lui Roseberry și a echipei sale.
Aspirațiile lui Roseberry au fost ridicate pentru această colecție. „Nimic nu este așa cum pare”, a spus el înainte de show.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.