Mugler a dezvăluit noua campanie Re/edit, o odă contemporană adusă arhivei casei de modă, care reimaginează 24 dintre cele mai emblematice modele ale sale din 1985 până în 2000. Campania este condusă de o figură care întruchipează perfect spiritul provocator și vizionar al casei de modă: Sharon Stone.
Actrița, care a defilat pentru Manfred Thierry Mugler în 1992, se reconectează cu acea moștenire într-o serie de imagini care evocă intensitatea rolului ei legendar de Catherine Tramell în Basic Instinct. De data aceasta, însă, narațiunea este inversată: Stone domină scena cu o prezență care provoacă privirile celorlalți. Nu există un remake literal al celebrei scene de interogatoriu, ci mai degrabă o reinterpretare feministă în care actrița este subiectul, nu obiectul.
Fotografiată cu o estetică ce amintește de dramatismul lui Helmut Newton și Guy, campania evidențiază cei trei piloni estetici cheie ai lui Mugler: croiala sculpturală, lenjeria intimă ca îmbrăcăminte exterioară și teatralitatea de pe covorul roșu. De la costume cu umeri ascuțiți și talie imposibil de strâmtă, la rochii transparente și corsete de impact, Re/edit este o celebrare a puterii și a dorinței.
Colecția va fi disponibilă din septembrie pe site-ul oficial Mugler și în anumite magazine.
În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.
După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Lauren Sánchez și Jeff Bezos au avut parte de o nuntă de vis în Italia, unde au fost prezente 200 de persoane. Aceasta a avut parte și de petrecerea burlăcițelor, unde a ales să poarte inclusiv o ținută creată de un designer român.
Sharon Stone își reînvie aura iconică în noua campanie Mugler, reinterpretând 24 de ținute din arhivă cu putere și senzualitate.
Colaborarea Balenciaga | PUMA reinventează îmbrăcămintea sport la intersecția dintre lux și tehnologie.