Shake-urile proteice sunt adesea asociate cu diete. Cu toate acestea, ele nu te ajută să slăbești. Aceste shake-uri nu au fost create pentru a arde grăsimea corporală, dar sunt de obicei o alegere bună imediat după un antrenament. Mireia Cabrera, dietetician și nutriționist din Barcelona subliniază importanța distincției între shake-urile proteice și shake-urile de înlocuire a meselor.
Shake-urile proteice susțin dezvoltarea masei musculare, atâta timp cât antrenamentul de forță se desfășoară în mod regulat și necesarul de proteine nu este susținut doar prin shake-uri, ci printr-o dietă echilibrată.
Potrivit Charles Orrico, nutriționist din Madrid, raportul dintre grăsimea corporală și masa musculară se îmbunătățește și atunci când shake-urile sunt consumate ca supliment la o dietă sănătoasă, de slăbit.
Mireia Cabrera spune că shake-urile proteice sunt într-adevăr o opțiune convenabilă și rapidă pentru organism, dar a subliniat că nu sunt o necesitate, deoarece o dietă echilibrată este suficientă.
Shake-urile cu proteine nu sunt un substitut pentru o masă deoarece, așa cum explică Cabrera, „nu au suficienți nutrienți și, prin urmare, nu sunt echivalenți”. Doar în cazuri excepționale și împreună cu un fruct ar putea înlocui o masă.
Deși pot fi consumate în orice moment al zilei, experții vă sfătuiesc să le beți imediat după antrenament. „La cel puțin 30 de minute după antrenament, pentru că atunci mușchii sunt mai receptivi și, prin urmare, shake-ul are un efect mai bun”, spune Charles Orrico. Specialistul mai are un sfat: „Dacă nu am timp să iau micul dejun, îmi voi face un smoothie cu nuci și niște fructe care îmi va ține de foame ore în șir.”
Shake-urile proteice pot fi preparate cu apă sau lapte sau băuturi pe bază de plante. Orrico recomandă prepararea băuturii cu apă dacă doriți ca nutrienții să fie absorbiți rapid.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.