Noua colecție oferă echipamente elegante pentru cei care deja visează la viitoarele călătorii.
Disponibilă pentru cumpărare începând cu 28 ianuarie, noua colecție Away x Serena Williams are caracteristici elegante, culori noi și o imprimare personalizată care reflectă stilul unic, îndrăzneț al Serenei. Îmbinând pasiunea ei pentru călătorii cu dorința de a petrece timpul cu familia, această linie include genți de călătorie pentru toată lumea - inclusiv un Carry-On pentru copii, un mini rucsac convertibil și o geantă pentru animale de companie - precum și accesorii versatile care se adaptează oricărui scenariu de călătorie.
„Călătoriile au fost întotdeauna înrădăcinate în identitatea mea, atât pe plan profesional, cât și personal, motiv pentru care sunt atât de încântată să-mi continui parteneriatul cu Away. În ciuda limitărilor actuale ale călătoriilor, posibilitatea de a aduce la viață această nouă colecție a fost o satisfacție”, a spus Serena Williams.
„Cu această ultimă fază a muncii noastre împreună, sunt încântată să împărtășesc o colecție care vorbește despre noile realități ale călătoriilor și subliniază abordarea mea personală în ceea ce privește designul și funcționalitatea, totul cu speranța că îi poate entuziasma pe oameni pentru viitor.”
În timp ce lumea rămâne acasă, colecția Away x Serena Williams servește pentru a satisface dorința continuă de întoarcere a călătoriei; inspirând călătorii să viseze să viziteze locurile pe care le iubesc cel mai mult. Pentru a aduce această inspirație la viață, campania creativă a lui Away o prezintă pe Serena Williams reproducând jucăuș unele dintre destinațiile sale internaționale preferate, Roma și Paris, în confortul și siguranța casei sale.
„Deși lumea s-a schimbat dramatic de când am anunțat pentru prima dată parteneriatul Away cu Serena Williams la începutul anului 2020, anticiparea și entuziasmul pentru viitorul călătoriilor cresc în mod exponențial”, a declarat Jen Rubio , cofondator și președinte, Away. „Rolul Serenei ca și călător mondial, mamă, atlet și femeie de afaceri îi oferă o perspectivă unică, pe care suntem mândri să o aducem la viață prin această colaborare. Dacă există cineva care poate ține oamenii inspirați și să-i determine să vizeze la următoarea lor aventură, este Serena Williams!”
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.