Noua colecție oferă echipamente elegante pentru cei care deja visează la viitoarele călătorii.
Disponibilă pentru cumpărare începând cu 28 ianuarie, noua colecție Away x Serena Williams are caracteristici elegante, culori noi și o imprimare personalizată care reflectă stilul unic, îndrăzneț al Serenei. Îmbinând pasiunea ei pentru călătorii cu dorința de a petrece timpul cu familia, această linie include genți de călătorie pentru toată lumea - inclusiv un Carry-On pentru copii, un mini rucsac convertibil și o geantă pentru animale de companie - precum și accesorii versatile care se adaptează oricărui scenariu de călătorie.
„Călătoriile au fost întotdeauna înrădăcinate în identitatea mea, atât pe plan profesional, cât și personal, motiv pentru care sunt atât de încântată să-mi continui parteneriatul cu Away. În ciuda limitărilor actuale ale călătoriilor, posibilitatea de a aduce la viață această nouă colecție a fost o satisfacție”, a spus Serena Williams.
„Cu această ultimă fază a muncii noastre împreună, sunt încântată să împărtășesc o colecție care vorbește despre noile realități ale călătoriilor și subliniază abordarea mea personală în ceea ce privește designul și funcționalitatea, totul cu speranța că îi poate entuziasma pe oameni pentru viitor.”
În timp ce lumea rămâne acasă, colecția Away x Serena Williams servește pentru a satisface dorința continuă de întoarcere a călătoriei; inspirând călătorii să viseze să viziteze locurile pe care le iubesc cel mai mult. Pentru a aduce această inspirație la viață, campania creativă a lui Away o prezintă pe Serena Williams reproducând jucăuș unele dintre destinațiile sale internaționale preferate, Roma și Paris, în confortul și siguranța casei sale.
„Deși lumea s-a schimbat dramatic de când am anunțat pentru prima dată parteneriatul Away cu Serena Williams la începutul anului 2020, anticiparea și entuziasmul pentru viitorul călătoriilor cresc în mod exponențial”, a declarat Jen Rubio , cofondator și președinte, Away. „Rolul Serenei ca și călător mondial, mamă, atlet și femeie de afaceri îi oferă o perspectivă unică, pe care suntem mândri să o aducem la viață prin această colaborare. Dacă există cineva care poate ține oamenii inspirați și să-i determine să vizeze la următoarea lor aventură, este Serena Williams!”
Grecia renunță la carantina obligatorie pentru călătorii vaccinați și pentru cei care prezintă un test pentru Covid-19 negativ de pe piețele cheie ale turismului, inclusiv Europa, Marea Britanie și Statele Unite.
Bernard Arnault a arătat ce înseamnă să fii un magnat de lux, chiar și în contextul unei pandemii globale. Deși veniturile conglomeratului francez de lux LVMH au scăzut cu 17% în 2020, iar profiturile au scăzut cu 28%, averea sa a crescut.
După ani de yoga și activități concentrate pe întindere, revenim la antrenamente mai extreme, mai intense, care lucrează mușchii. Forțarea corpului tău să se autodepășească este în cele din urmă secretul longevității?
Privind înapoi la cele patru decenii de afaceri de succes în modă, nu mulți din industria modei, care este rapidă și uneori nemiloasă, pot face asta. Michael Kors este unul dintre ei.
Dacă ai strâns suficienți bitcoini - cea mai populară criptomonedă a momentului, probabil te încântă ideea de a cumpăra un penthouse de 18.000 de metri pătrați din Londra, care tocmai a fost scos la vânzare pentru aproximativ 244 milioane dolari la bursa curentă.
Primăvara și-a intrat în drepturi și trebuie să o întâmpinăm cum se cuvine. Manichiura curcubeu este tendința perfectă pentru acest sezon. La modă pe Instagram chiar acum, această manichiură ne amintește de culorile vii ale primăverii.
Lady Gaga marchează o nouă colaborare, de data aceasta cu marca de șampanie de prestigiu Dom Pérignon. Rezultatul este unul spectaculos și elegant, ilustrat printr-un clip video.
Insulele Maldive rămân o destinație de vacanță populară, chiar și în pandemie. Sectorul turismului reprezintă cel mai mare procent din PBI-ul acestei țări, prin urmare guvernul e hotărât să îi dea un impuls.
Estimat la peste 12 milioane de dolari, acest diamant alb impecabil de 100,94 carate va fi prezentat la licitația de la Geneva pe 12 mai. Un exemplar rar, de data aceasta nu din Africa, ci din câmpiile reci ale Rusiei.
Marca Karl Lagerfeld a scos la iveală roadele primei colaborări cu actrița, modelul și activista Amber Valletta, concentrându-se pe o serie de accesorii etice și eco-responsabile.
Julia Roberts este noua imagine a Chopard, începând cu cea mai recentă campanie Happy Sport a mărcii, care marchează lansarea unui ceas Happy Sport în ediție limitată. Piesa aduce un omagiu originalului din 1993.
Un mic paradis sălbatic în largul coastei Italiei, Pantelleria este în centrul atenției datorită unei cărți de călătorie produsă de fotograful Bastien Lattanzio.
Insulele Maldive rămân o destinație de vacanță populară, chiar și în pandemie. Sectorul turismului reprezintă cel mai mare procent din PBI-ul acestei țări, prin urmare guvernul e hotărât să îi dea un impuls.
Un mic paradis sălbatic în largul coastei Italiei, Pantelleria este în centrul atenției datorită unei cărți de călătorie produsă de fotograful Bastien Lattanzio.
Malta va plăti până la 100 de euro turiştilor care decid să-şi petreacă vacanţa de vară în această ţară, o măsură prin care autorităţile malteze doresc să sprijine sectorul turistic în plină pandemie de coronavirus şi pentru care a alocat 3,5 milioane €.
Când Muzeul Înghețatei (MOIC) a deschis primul pop-up în New York în urmă cu cinci ani, biletele s-au epuizat mai repede decât poți spune „Am un al doilea stomac pentru deserturi”. În curând a obținut o listă de așteptare de 200.000 de oameni.
Pe 9 aprilie, vizitatorii au putut din nou să meargă să vadă cele mai bune colecții de mașini franceze aflate sub un singur acoperiș.
Palatul Buckingham va fi deschis vizitatorilor în această vară. Puteți chiar să planificați un picnic pe terenul Palatului.