Pe lângă muzică, RiRi s-a dedicat și afacerilor. Ea se ocupă de o afacere de succes în industria de make-up și nu ezită să prezinte tutoriale de machiaj, în care folosește propriile produse.
Ochi obosiți
Ochii obosiți sunt o problemă comună. Din cauza programului ei încărcat și a stilului de viață activ, uneori Rihanna nu reușește să recupereze somnul de frumusețe, ceea ce duce la ochi obosiți. Dar ea știe trucul de machiaj perfect pentru cearcănele. Rihanna își acoperă pungile de sub ochi aplicând o un brozer maro închis împreună cu un corector. De asemenea, ea adaugă fard auriu în colțurile interioare ale ochilor, în loc de fard alb obișnuit, deoarece îi încălzește privirea.
Corector
O aplicare corectă a corectorului îți poate oferi un look de machiaj impecabil.Pentru aplicarea corectă a corectorului, Rihanna recomandă ca mai întâi să îl lași să se încălzească pe mâini timp de câteva secunde. În ceea ce privește locul pe care trebuie să te concentrezi, ea sugerează ca corectorul să fie aplicat sub ochi, sub sprâncene și pe podul nasului, în afară de petele care au nevoie de atenție suplimentară.
Un makeup iese impecabil doar atunci când pielea este sănătoasă. Pentru a avea o piele sănătoasă, Rihanna urmează o rutină destul de elementară de îngrijire a pielii. Rihanna preferă să își curețe des fața în profunzime. Unul dintre produsele ei preferate este apa micelară, care asigură o curățare eficientă. Ea consideră că menținerea pielii hidratate este extrem de importantă pentru a obține o strălucire a pielii. Ea folosește diferite măști hidratante, spray-uri de hidratare și bea multă apă pentru a obține acea strălucire naturală. Artista aplică, de asemenea, o mulțime de creme și măști hrănitoare pentru a-și hidrata pielea.
În timpul iernilor, ea adaugă serum la rutina ei de îngrijire a pielii pentru a-și menține pielea hidratată.În afară de aceasta, Rihanna preferă să folosească o mulțime de produse naturale. Pentru a obține un tonus uniform al pielii, ea preferă să folosească fondul de ten Fenty Pro Filt'r . Cântăreața folosește un primer pentru a proteja pielea și pentru a menține machiajul pentru mult timp. Are grijă să se demachieze în fiecare zi și se folosește de șervețele demachiante.
Gucci rămâne fără director de creație: Sabato De Sarno părăsește brandul de lux.
Aproape 4.000 de oameni au semnat o scrisoare deschisă prin care solicită oficialilor de la Christie’s din New York să anuleze o viitoare vânzare, dedicată exclusiv artei create cu inteligența artificială (AI).
Botond Nagy montează, la TNB, „Proorocul Ilie” - o povestire de necrezut despre apocalipsă
De Ziua Îndrăgostiților, Valentino face echipă cu Dream Baby Press pentru a oferi noi lucrări literare, disponibile în buticurile sale între 12 și 14 februarie.
Cea mai nouă geantă Louis Vuitton devenită virală are o formă atipică față de gențile clasice ale casei de modă franceze.
Simona Halep a anunțat că se retrage din tenis, după aproximativ 15 ani de carieră, după meciul jucat la Transylvania Open împotriva Luciei Bronzetti.
Actorul în vârstă de 48 de ani promovează atât ceasuri de lux, cât și ochelari într-o campanie lansată săptămâna aceasta și numește oportunitatea „o mare onoare”. Bonus suplimentar: pozează lângă un Porsche 911.
Karoline Leavitt este cea mai tânără purtătoare de cuvânt de la Casa Albă. Femeia și-a făcut debutul în sala de briefing.
Dua Lipa deschide un nou capitol alături de casa de modă Chanel devenind imaginea genții CHANEL 25.
„Punct. Și de la capăt” - premieră cu Maia Morgenstern şi Marius Bodochi la Teatrul Godot pe 16 martie
Lumea modei a fost zguduită de un anunț important: Glenn Martens, designerul belgian cu o viziune avangardă și modernă, a fost numit director artistic al Maison Margiela.
Melania Trump s-a întors la Casa Albă odată cu învestirea în funcție a soțului ei. Prima Doamnă a SUA a bifat deja câteva apariții memorabile, iar în urmă cu câteva zile a fost făcut public și portretul oficial al soției lui Donald Trump.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.