De când a fost achiziționat, hotelul a fost transformat de Oetker și proprietarii săi, Frații Reuben. Hotelul cu 50 de camere este primul renovat de designerul de interior din Marea Britanie Francis Sultana, care a colaborat cu meșteri italieni și artizani locali.
Situat la doar câțiva pași de celebra piață Piazzetta (pista de modă de facto a insulei), hotelul are acum și o mulțime de noi puncte de atracție. Ca parte a refacerii, proprietatea a eliminat 30 de camere, dintre care 18 apartamente. Veți avea în continuare acces la cazare stelară, deoarece toate camerele au acum un balcon sau o terasă privată.
Alte noutăți includ angajarea bucătarului cu stele Michelin Gennaro Esposito, care acum conduce un restaurant, un bar și o terasă care servește preparate din bucătăria italiană autentică. Și pentru divertisment, veți găsi un alt restaurant și bar numit Bianca, pe acoperișul hotelului, care are vedere la satul Capri și la Marea Tireniană.
Dacă sunteți atras de activități mai relaxante, centrul spa va fi mai mult decât primitor. Spațiul are trei săli de tratament, inclusiv o suită pentru cuplu. Există, de asemenea, o saună, o baie de aburi, un duș cu gheață, un spațiu de relaxare și un centru de fitness.
Redeschiderea Hotelului La Palma marchează debutul Oetker Collection în Italia. Este astfel inclus în portofoliul extins de proprietăți de lux al grupului hotelier, alături de Le Bristol Paris, Woodward din Geneva și Hôtel du Cap-Eden-Roc din Antibes, printre altele.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.