Când Johnny Weissmuller striga pornind la luptă și aruncându-se pe o liană, în filmul Tarzan din 1932, în niște chiloți din piele de leopard cu bretele, știa el, își imagina el că acest țipăt se va dubla ca intensitate în capetele îngrijorate ale bărbaților care s-au trezit anul acesta că e la modă animal printul pentru hainele masculine? Probabil că nu.
Printul leopard este cea mai alfa mișcare din moda masculine. Pentru colecția de îmbrăcăminte pentru bărbăți – primăvară/vară 2020, Anthony Laurentcarecare de la Saint Laurent a prezentat o cămașă cu imprimeu leopard, decoltată pe pieptul modelului Lennon Gallagher (fiul lui Liam Gallagher) purtată legată neglijent spre brâu. Avea oarecum o legătură cu revenirea anilor pop 80 în modă și cu perioada în care se purta mult spandex via Jon Bon Jovi și Axl Rose. Modelul prezentat de Laurent a vrut să caricaturizeze un personaj, însă, în același timp a făcut referiri la Marc Bolan, Mick Jagger și Bowie.

Totuși, în afara podiumului de prezentare de modă, imprimeul leopard vine cu bagajele sale foarte diferite. Este posibil ca Saint Laurent să fi promovat imaginea Cool Rock Guy, dar alte firme, inclusiv Celine, Marni și Dior, au arătat că articolele lor cu imprimeu leopard (jachete lungi, veste), purtate peste alte articole, în straturi sunt o opțiune mai frumoasă, mai sigură.
Încercați-le dacă sunteți genul îndrăzneț și mereu în trend însă păstrați totuși o limită și nu abuzați de ele. Și uitați de pantaloni cu print leopard, cu excepția cazului în care puteți, vă ține să urlați ca Tarzan.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.