Piața turismului de lux este de așteptat să atingă o evaluare uluitoare de 82 de miliarde de dolari în opt ani, potrivit unui studiu publicat de Global Market Insights pe 9 august.
Experiențele Safari, în special în Orientul Mijlociu și Africa, vor fi un motor cheie de creștere în industrie. Regiunea MENA a devenit o destinație populară pentru observarea animalelor exotice datorită biodiversității sale absolute.
Călătoriile centrate pe aventură și sport sunt, de asemenea, proiectate să depășească 12 miliarde de dolari până în 2030. Creșterea se datorează parțial numărului tot mai mare de pachete legate de sport, care vă permit să participați la Super Bowl din Miami sau să vă aventurați în străinătate la Australian Open, de exemplu.
De asemenea, se așteaptă că și călătoriile solo vor continua pe o traiectorie ascendentă. De fapt, 58% dintre călători merg singuri către destinații de vis și, astfel, consolidează piața, conform Raportului 2022 privind tendințele globale de călătorie al American Express Travel.
Piața turismului de lux din Asia-Pacific este, de asemenea, în plină expansiune. A reprezentat mai mult de 28% din călătoriile în 2021, conform raportului. Cererea de experiențe de lux, combinată cu o creștere a venitului disponibil în APAC, este de așteptat să genereze o creștere a piețelor de călătorie din India, Japonia și China. Între timp, piața din America Latină va ajunge probabil la 200 de milioane de dolari până în 2030, datorită concentrării sporite pe vacanțele private personalizate din Belize până la Rio de Janeiro.
Raportul a analizat, de asemenea, creșterea călătoriilor în cadrul fiecărei generații. Interesant este că segmentul „ceilalți”, care cuprinde persoane cu vârsta peste 60 de ani, va crește cu o rată de aproximativ 15% în fiecare an până în 2030. Compania de cercetare atribuie creșterea dorinței acestei generații de a petrece timpul liber călătorind și „disponibilitatea resurselor”.
Kaia Gerber, una dintre cele mai cunoscute modele ale momentului și fiica supermodelului Cindy Crawford, este starul primei campanii Givenchy de când casa de modă a intrat sub direcția creativă a lui Sarah Burton.
Vedeta sud-africană întruchipează spiritul Pandora printr-o selecție de bijuterii personale.
Rebecca Dumitrescu, fiica Anamariei Prodan, locuiește în SUA și recent s-a întors în țară pentru a expune primul său vernisaj.
De ce să te chinui să pui mâna pe un iaht pentru a explora Coasta Amalfi din Italia, când Uber acoperă acum atât marea, cât și cerul?
Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
În recentele prezentări de modă pariziene de haute couture și prêt-à-porter, Maria Antoaneta a apărut într-o multitudine de corsete, șolduri strâmbe, mâneci voluminoase, corsete tip dublet și rochii fluide cu volane, în spiritul Micului Trianon.
Casa de modă reutilizează firele de ieri pentru a țese moda de mâine.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Demna, directorul de creație al casei Balenciaga din 2015, și-a dezvăluit ultima colecție înainte de plecarea sa.
Christina Ich este una dintre cele mai cunoscute și urmărite influencerițe din România. Bruneta a simțit nevoia de o pauză de la social media.
Burberry urmează să concedieze până la 1.700 de locuri de muncă la nivel mondial, ca parte a unui efort mai amplu de reducere a costurilor, în contextul în care casa de modă britanică se confruntă cu un mediu dificil în domeniul comerțului cu amănuntul de lux.
Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.
Hermès a anunțat planuri de a majora prețurile tuturor produselor vândute în Statele Unite, pentru a contracara greutatea noilor tarife impuse de președintele Donald Trump.
Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.
Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.
”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND