Piața turismului de lux este de așteptat să atingă o evaluare uluitoare de 82 de miliarde de dolari în opt ani, potrivit unui studiu publicat de Global Market Insights pe 9 august.
Experiențele Safari, în special în Orientul Mijlociu și Africa, vor fi un motor cheie de creștere în industrie. Regiunea MENA a devenit o destinație populară pentru observarea animalelor exotice datorită biodiversității sale absolute.
Călătoriile centrate pe aventură și sport sunt, de asemenea, proiectate să depășească 12 miliarde de dolari până în 2030. Creșterea se datorează parțial numărului tot mai mare de pachete legate de sport, care vă permit să participați la Super Bowl din Miami sau să vă aventurați în străinătate la Australian Open, de exemplu.
De asemenea, se așteaptă că și călătoriile solo vor continua pe o traiectorie ascendentă. De fapt, 58% dintre călători merg singuri către destinații de vis și, astfel, consolidează piața, conform Raportului 2022 privind tendințele globale de călătorie al American Express Travel.
Piața turismului de lux din Asia-Pacific este, de asemenea, în plină expansiune. A reprezentat mai mult de 28% din călătoriile în 2021, conform raportului. Cererea de experiențe de lux, combinată cu o creștere a venitului disponibil în APAC, este de așteptat să genereze o creștere a piețelor de călătorie din India, Japonia și China. Între timp, piața din America Latină va ajunge probabil la 200 de milioane de dolari până în 2030, datorită concentrării sporite pe vacanțele private personalizate din Belize până la Rio de Janeiro.
Raportul a analizat, de asemenea, creșterea călătoriilor în cadrul fiecărei generații. Interesant este că segmentul „ceilalți”, care cuprinde persoane cu vârsta peste 60 de ani, va crește cu o rată de aproximativ 15% în fiecare an până în 2030. Compania de cercetare atribuie creșterea dorinței acestei generații de a petrece timpul liber călătorind și „disponibilitatea resurselor”.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.