În timp ce Omicron a oprit perspectivele post-pandemie în această iarnă, Roseberry a evadat în cinematograful spațial: Dune, Prometheus, Interstellar, Arrival. În vremuri de curse spațiale pline de combustibil, misiuni pe Marte și metavers – care mai mult sau mai puțin îndeplinesc același scop de evadare – nu este singurul care caută galaxii îndepărtate.
Este o mentalitate care vine firesc la Schiaparelli, unde suprarealismul merge mână în mână cu existențialismul. Dacă poți folosi cuvântul fără efort în haute couture, așa s-a simțit colecția Roseberry: o idee executată perfect pentru o casă pentru care a fost potrivită. „Am continuat să spunem „Planeta Schiaparelli”: am vrut să fac ceva care să nu seamănă total cu oricine altcineva. Nimic altceva nu ar trebui să arate așa.”
Roseberry și-a exercitat obiectivul în creații falsificate în imaginile galaxiei și science-fiction-ul la care ne raportăm. La propriu, inele de alamă saturniană orbitau în jurul unui corset de pânză neagră țesut cu flori negre în jacquard și înconjurau o bustieră din metal aurit, care nu era doar pentru spectacol. La fel ca pieptarurile din sezoanele precedente, Schiaparelli le va turna pe corpul clientului in-house.
O rochie Medusa a debutat cu o nouă tehnică dezvoltată pentru colecție, în care pielea aurie umedă a fost întinsă și modelată peste sculpturi de lut ale emblemelor casei - broasca, homarul, porumbelul — care apoi fusese împletit într-o casetă cu bijuterii uimitoare și încrustat cu pietre cabochon din anii 1930.
O serie de structuri au evocat mișcarea meduzelor, care la rândul lor – în schema științifico-fantastică a lucrurilor – a evocat The Abyss al lui James Cameron. O chestiune de crin expus s-a adunat în jurul umerilor unei minirochii din crep și mătase neagră și care săreau ca tentaculele în timp ce modelul se deplasa pe pista de la Petit Palais.
Un efect similar s-a format în jurul gleznelor unei rochii de catifea fără bretele, și în tentaculele de alamă care vibrau în jurul rochiei lungi din jerse negru a Mariacarlei Boscono. Interesant este că dacă ai elimina elementele science fiction, ai rămâne cu o serie de rochii negre sofisticate, mai ușor impregnate de ceea ce Roseberry a numit detalii „aerodinamice”, cum ar fi decolteul întins al bustierei din twill negru a lui Kiki Wilhelm.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.