Schiaparelli, o casă legendară fondată în 1927, își reafirmă măiestria artei cu o colecție-capsulă exclusivă de nouă creații excepționale. Inspirată de moștenirea Casei, unde glamour-ul se întâlnește cu avangarda, această ediție limitată semnată Daniel Roseberry întruchipează tot ce cere sezonul sărbătorilor: siluete sofisticate, materiale luxoase și detalii care strălucesc sub lumina candelabrelor.
Proiectată ca o odă a șic-ului nopții, această capsulă explorează o paletă vibrantă, de la albastrul miezului nopții la roz șocant, trecând printr-un verde gri misterios sau un vermilion incandescent. Satinul fluid, catifea somptuoasă și jerseul drapat sculptează rochii și costume care par să plutească pe corp, în timp ce marchează subtil silueta. Și întotdeauna, aceste detalii de bijuterii aurii, semnături anatomice atât de dragi lui Schiaparelli, adaugă o notă prețioasă.
Fiecare piesă din colecția Schiaparelli Evening întruchipează un echilibru perfect între modernitate și atemporalitate: rochii lungi uluitoare, costume cu o aură masculin-feminină și croieli tehnice îmbunătățite de know-howul couture. Purtate cu pantofii iconici Schiaparelli, aceste creații îi transformă pe cei care îi poartă în adevărate dive.
Cu această colecție capsulă, Daniel Roseberry oferă femeilor o garderobă ideală pentru a străluci la petreceri, fie că este vorba de Revelion, dansând până în zori sau impunându-se drept vedeta serii.
După două decenii la cârma Casei pe care au fondat-o, mințile creative din spatele Proenza Schouler își anunță plecarea. O tranziție care marchează sfârșitul unei ere, dar și zorii noilor oportunități.
Flora Năstase, cunoscută ca “Regina Blănurilor”, a deținut, la un moment dat, un adevărat imperiu. A muncit pe brânci pentru a strânge bani și a creat haine de blană încă din comunism.
Casa de modă Christian Lacroix a fost cumpărată de compania spaniolă STL, extinzându-și astfel portofoliul în industria modei de lux.
Brandul Y/Project a anunțat că își încetează oficial activitatea. „După 14 ani fructuoși, Y/Project a luat decizia dificilă de a își suspenda operarea”, spune statementul publicat de casa de modă pariziană pe site-ul lor și pe canalele de social media.
Rolls-Royce a contabilizat investiții de peste 300 de milioane de lire sterline pentru Home of Rolls-Royce la Goodwood.
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Originalul brand de design MÜÜSKA, cu sediul în Ungaria, a lansat Millions & Billions, o colecție luxoasă de tapet, perne decorative și fotolii.
Războiul ascuns dintre Mihaela Rădulescu și Teo Trandafir a ieșit la iveală cu jigniri și săgeți usturătoare între cele două vedete.
Pentru a onora câștigătorii și prezentatorii de la cea de-a 82-a ediție a Globurilor de Aur, publicația Robb Report a organizat cea mai luxoasă geantă cadou din lume, cu peste 25 de produse și experiențe în valoare totală de 1 milion de dolari, dublând valoarea de anul trecut.
Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.
De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.
După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.
Brandul Y/Project a anunțat că își încetează oficial activitatea. „După 14 ani fructuoși, Y/Project a luat decizia dificilă de a își suspenda operarea”, spune statementul publicat de casa de modă pariziană pe site-ul lor și pe canalele de social media.
Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.
De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.
După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.
Sabrina Carpenter este noua muză a lui casei Versace, celebrând ochelarii Biggie, embleme ale unui stil aflat la răscrucea dintre lux și cultura urbană.
The North Face și SKIMS fac echipă pentru o colecție care îmbină stilul și performanța.