Actrița Marvel a dezvăluit că noua sa linie de înfrumusețare, care urmează să fie lansată la începutul anului 2022, este „o abordare curată și accesibilă a frumuseții”. Deși încă nu există informații cu privire la ce tipuri de produse lucrează Johansson, finanțarea liniei sale provine de la companiile Najafi, care lucrează și cu linia de îngrijire a părului Pattern Beauty a lui Tracee Ellis Ross și Moon Oral Care, care este parteneriat cu modelul Kendall Jenner.
Partenera lui Johansson în această aventură, Kate Foster, a lucrat în trecut cu Victoria's Secret Beauty și Juicy Couture.
Scarlett Johansson nu este străină de mărcile de frumusețe, deoarece actrița a fost imaginea L'Oréal Paris, atât pe partea de machiaj, cât și de păr, de ani de zile. Scarlett a fost anterior și model pentru linia de parfumuri Dolce & Gabbana, The One. Așadar, ne va oferi prima marcă de frumusețe independentă a lui Johansson produse pentru a obține pielea ei strălucitoare sau pentru îngrijirea părului? Poate cheia zâmbetului ei strălucitor? Numai timpul o spune.
Se pare că Najafi investește între 5 și 10 milioane de dolari în eticheta încă fără nume, potrivit unui raport, citat de The New York Post. „Suntem încântați să susținem fondatori și echipe de management ambițioase și grijulii care conduc cu integritate și viziune”, a declarat Jahm Najafi pentru WWD, director executiv al companiilor Najafi din Phoenix, Arizona. „Scarlett și Kate se încadrează direct în tipul de lideri cu care ne place să fim parteneri pe termen lung.”
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.