Dezvăluirea a fost făcută în timpul unui interviu pentru seria Black in Focus de pe Bloomberg de pe Twitter, de Christiane Pendarvis, co-președinte și ofițer șef de merchandising al Savage x Fenty. Marca de lenjerie intimă ar avea, pentru anul 2022, scopul de a deschide mai multe magazine în întreaga lume.
Statele Unite vor fi, evident, primele servite în timp ce Europa, planificată în program, va trebui să aștepte puțin mai mult înainte de a vedea un magazin. Conform confidențelor managerului, aceste magazine sunt mai degrabă spații independente. Clienții vor putea trăi o adevărată „experiență Savage x Fenty”.
După lansarea Fenty, marca de produse cosmetice Rihanna, în 2017, lansarea Savage x Fenty în anul următor a fost un succes răsunător. Estimată la aproape un miliard de dolari, eticheta oferă modele de lenjerie incluzive, potrivite pentru toate dimensiunile și toate corpurile, de la XS la 4XL.
Dar vânzarea online își atinge limitele și Christiane Pendarvis recunoaște că „potrivirea și confortul sunt atât de importante încât unii oameni nu îndrăznesc să cumpere online”. O constatare care a determinat compania să se integreze cu amănuntul în strategia lor de creștere.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.