Această metodă de curățare a pielii este excelentă nu numai pentru menținerea sănățății pielii, dar este și un mod plăcut de relaxare. Sauna facială poate fi realizată și acasă. Ea poate fi transformată într-un ritual simplu și eficient de detoxifiere a pielii, care poate ajuta la obținerea unui ten sănătos, curat și frumos.
Unul dintre avantajele principale ale utilizării saunei faciale constă în creșterea circulației sângelui prin creșterea temperaturii interne a pielii. Această etapă permite epidermei să se oxigeneze și să hrănească celulele pielii cu nutrienți noi.
Un alt beneficiu oferit de aparatul de saună facială este hidratarea. Este indicată aplicarea unui ser în maximum 60 de secunde de la închiderea instrumentului pentru a sigila pielea și a ajuta efectul de interacțiune între particulele unei substanțe dizolvate și moleculele de apă.
Vaporii emanați de aparatele de saună facială ionizează moleculele de apă, ceea ce ajută la hidratarea pielii în ritm accelerat. Vaporii descompuși în nano particule ajută hidratarea epidermei întrucât straturile acesteia le absorb de 10 ori mai bine și mai rapid spre deosebire de hidratarea normală.
Aparatul de saună facială poate fi utilizat inclusiv ca un difuzor pentru aromaterapie, astfel că poți adăuga, după preferință, apă sau amestecuri de apă și uleiuri esențiale, pentru o ședință de aromaterapie chiar la tine acasă.
Aburul ultra-fin penetrează pielea prin hidratarea și îmbunătățirea elasticității
Aburul fierbinte deschide porii, elimină sebumul, murdăria și stimulează circulația sângelui
Aburul rece, minimizează porii mari, întărește pielea, o face mai netedă si plină de vitalitate.
Îmbunătățește efectele produselor de îngrijire a pielii.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.