Plasat sub semnul stilului și măiestriei, spectacolul Chloé primăvară-vară 2022 a punctat această a patra zi a Săptămânii modei din Paris. De la numirea sa în fruntea casei franceze în decembrie 2020, Gabriela Hearst s-a străduit să evidențieze o nouă abordare a modei responsabile, în special prin reciclare ascendentă sau luând măsuri sociale.

Pentru această nouă colecție, Chloé dezvăluie „Chloé Craft”, un proiect care își propune să promoveze meșteșugul independent, mărind în același timp numărul de produse lucrate manual din colecțiile sale. Angajată, casa dorește să devină unul dintre pionierii în ceea ce privește trasabilitatea și transparența, consolidând în același timp colaborarea cu producătorii locali.

În ceea ce privește moda, sub conducerea Gabrielei Hearst, Chloé și-a revizuit procesele creative pentru a-și limita impactul asupra mediului. Colecția a fost alcătuită din 58% materiale cu un impact redus asupra mediului (comparativ cu 40% pentru toamna-iarna 2021-2022 și 55% pentru primăvara 2022).
Pe această idee de bunăstare, Chloé inițiază un parteneriat cu Agir Pour La Santé Des Femmespentru a încuraja creativitatea și încrederea în sine, noțiuni esențiale transcrise de o cutie de creioane colorate realizate de Caran d'Ache, care însoțește invitațiile.

Lână reciclată, bijuterii din mortare, vopsea vegetală, pietre și cochilii obținute într-un mod natural, înlocuind bumbacul cu in ... Atâtea soluții pentru a vă imagina o garderobă responsabilă, fără a uita vreodată dimensiunea modei. În ceea ce privește accesoriile, pantofii Lou, un nou obiect al dorinței, sunt proiectați alături de asociația Ocean Sole , care reciclează flip-flop-urile găsite în Kenya pentru a le oferi o a doua viață, în timp ce se angajează în sănătate și educație. În ceea ce privește decorul, Chloé a apelat la Bâtisseuses, o rețea care pregătește femeile refugiate în construcții ecologice pentru a le promova integrarea socială.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.