Evenimentul se va desfășura în septembrie, dar din cauza măsurilor de protecție în vigoare adoptate de autorități în contextul pandemiei de coronavirus, va arăta diferit anul acesta.
Cuomo a anunțat că spectacolele vor avea loc de pe 13 septembrie până pe 17 septembrie, dar toate evenimentele vor avea loc cu „respectarea strictă” a reglementărilor privind protecția și prevenirea coronavirusului. Conform aceluiași anunț, niciun eveniment în aer liber nu va găzdui mai mult de 50 de persoane în același timp, iar evenimentele desfășurate în interioare vor permite accesul a doar 25 de persoane, care vor purta mască de protecție în permanență.
Spectacolele de modă se vor desfășura în spatele ușilor închise, adică nu vor avea spectatori, prin urmare săptămâna modei din acest an se va baza mai mult pe o prezentare virtuală și transmisă în direct, potrivit unui comunicat.
Adela Popescu revine la PRO TV, însă în calitate de invitat special. Prezentatoarea a acceptat provocarea de a apărea în emisiunea „Săriți de pe fix!”, prezentată de Cabral, fostul ei coleg de la „Sunt celebru, scoate-mă de aici!”.
Este pentru prima dată în istorie când o companie de vase de croazieră se asociază cu un bijutier al regilor, cunoscut mai ales pentru ouăle strălucitoare care valorează mai mult decât un Bentley. Însă, Regent Seven Seas Cruises a fost preocupată de planificarea noilor sale călătorii Fabergé Spotlight Voyage.
Îți place destul de mult Pringles încât să dai 140 de dolari pe el? Nu este pentru a obține o aprovizionare pe viață, ci pentru o colaborare în ediție limitată cu The Caviar Company, care va asocia chipsurile emblematice cu caviarul de ultimă generație.
Orizontul strălucitor al Miami va primi un plus la modă sub forma unei clădiri negre cu nuanțe de fildeș, acoperită cu o coroană de aur elaborată.
Lionel Messi se bucură de perioada sa de succes cu echipa de fotbal din Miami și și-a exprimat acest lucru cumpărând o proprietate de 10,75 milioane de dolari lângă stadionul Inter Miami.
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Noua campanie Marc Jacobs „Heaven” din toamna anului 2023 a dezvăluit un nou avatar al Bellei Hadid și este chel!
Rihanna și-a arătat cel de-al doilea copil pe care îl are cu A$AP Rocky cu o serie de fotografii de familie, la aproape două luni după ce a născut.
VIDEO - Vodafone și Charlie Ottley îți arată cea mai frumoasă Românie în noul sezon Flavours of România (P)
Tenorul Ştefan von Korch aduce arii din opere şi operete româneşti la Nuremberg pe 7 octombrie
Teatrul Național București începe stagiunea din 17 septembrie
Concertul artistului Umberto Tozzi se amână până anul viitor din cauza unei accidentări severe
Stilul bancher revine. O trăsătură de caracter pe care ne va plăcea să o afirmăm.
Ferragamo colaborează cu Galeria Uffizi pentru campania sa de toamnă/iarnă 2023 intitulată „Noua renaștere a lui Ferragamo”, fotografiată de Tyler Mitchell.
Rochia cu ciucuri Givenchy, purtată de actriță în comedia lui Blake Edwards, va fi oferită celui mai mare ofertant, în perioada 6 – 8 septembrie 2023, la Beverly Hills în cadrul unei vânzări online.
În comparație cu mărcile tradiționale de lenjerie, Skims și-a menținut un impuls puternic de la lansare și demonstrează că potențialul de afaceri al familiei Kardashian este în creștere.
De-a lungul ambelor sarcini, Rihanna – probabil cea mai elegantă mamă din lume – a dovedit că stilul în timpul sarcinii poate fi extrem de modern. Având în vedere că în prezent așteaptă al doilea copil cu A$AP Rocky, se poate spune că este o maestră a stilului unei mame.
Kim Kardashian este acum noua imagineMarc Jacobs. Un teaser cu prim-planul feței lui Kardashian a fost dezvăluit pe contul de Instagram al designerului american.