Ferragamo se concentrează pe propria sa iconiță, Top Handle, acum exaltată în cea mai recentă reinterpretare a culorilor și în noua campanie care îi evidențiază cele mai senzuale fațete.
Lansată la mijlocul anilor 1990 de creativitatea inovatoare a Fiammei Ferragamo, fiica lui Salvatore, Top Handle este una dintre cele mai râvnite genți de marcă italiană din lume. Forma sa trapezoidală cu mâner superior și clapă frontală cu închidere Gancini a devenit de-a lungul anilor sinonimă cu eleganța discretă a mărcii.

La geanta Handle iese în evidență pielea fină selectată de experți: este pasiunea Ferragamo pentru calitate și măiestria creativă. Nenumăratele reinterpretări ale materialelor de-a lungul anilor, cu ediții limitate, au transformat această geantă într-o adevărată operă de artă de colecție: lemn, plexiglas, răchită, aplicații florale, plută rezistentă etc.
Datorită eleganței și versatilității sale înnăscute, mânerul superior este liber pentru mișcarea constantă a vieții contemporane. Cureaua de umăr detașabilă și reglabilă permite mânerului superior să fie purtată pe mâna sau pe umăr. Închizătorul său cu balamale în formă de Gancini combină simbolul casei cu simplitatea: un semn elegant care îl face imediat recunoscut.

Acest clasic evoluează în mod constant către o siluetă sofisticată, dar ireverențioasă. Geanta colorată Top Handle întruchipează multiplele fațete ale esenței feminine, începând de această dată cu paleta largă de culori care variază de la roșu, bej, camel, verde la magnolie și galben mandarină, la fel de unică precum femeia care o deține sși The door.
Manerul superior are o senzație incredibilă la atingere, o aromă unică de piele de cea mai înaltă calitate: este o geantă care captează toate simțurile. Noua campanie îmbogățește vocabularul vizual al mărcii, constând din linii curate cu atingeri sculpturale sofisticate.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.