Salvatore Ferragamo colaborează cu tinere talente creative internaționale pentru a dezvolta o serie de proiecte speciale pe tot parcursul anului 2021. Primele două inițiative sunt dedicate Anului Nou Chinezesc și Zilei Îndrăgostiților.
Pentru prima, Ferragamo a implicat-o pe ilustratoarea londoneză Charlotte Mei într-un proiect digital care sărbătorește Anul bivolului. Mei a lucrat, de asemenea, cu compania din Florența, la capsula de Ziua Îndrăgostiților. Printre alți artiști „prinși” de Ferragamo se numără sculptorul italian Davide Ronco, Artista americană de colaj Johanna Goodman, artiștii digitali Mert Keskin din turcia și Ruth van Beek, de origine olandeză. Au creat o serie de opere de artă multimedia care vor apărea în campania Patchwork of Love.
Centrul proiectului de Anul Nou Chinezesc este campania digitală intitulată „What makes you Niu?”. Niu este modul în care se pronunță cuvântul bou în chineză, dar este, de asemenea, un neologism chinglish pentru o persoană capabilă, tenace și îndrăzneață.
Mei a creat o serie de colaje fotografice și ilustrații inspirate din Pop Art din anii 1970, Roy Lichtenstein și eroi din desene animate. Florile au fost întotdeauna un motiv arhetipal Salvatore Ferragamo, apărând și în colecția Pre-Fall 2019 a mărcii. Grație Anului Nou chinezesc, casa de modă italiană le-a încorporat din nou în capsula sa exclusivă pentru sezonul festiv.
Produsele pentru femei includ eșarfe de mătase înfrumusețate cu Zodia bou într-un patchwork floral cu o bogată iconografie chineză. Această imprimare este utilizată pe geanta Viva Bow Bag și pantoful Viva.
Aurul este un element fundamental pentru semnul boului și este utilizat pe mocasini pentru bărbați și adidași. Articole din piele pentru bărbați negre și aurii, de la portofele clasice, serviete și genți de umăr, se caracterizează prin detalii în relief în stil Gancini. Colecția este completată de trei curele cu catarame duble Gancini - bestseller-uri Ferragamo - pe negru și auriu.
Ceea ce pierde noul Bentley Continental GT în cilindri se compensează în putere.
Reguli de acces şi conduită la concertul susţinut de Mariza
Andreea Bostănică a făcut, de- alungul timpului, o adevărată avere cu ajutorul rețelelor de socializare, acolo unde este extrem de activă, în fiecare zi.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.