Scena nu este strada, iar vestimentația vedetelor pop are, în principiu, puțin de-a face cu ținutele omului de rând, dar asta nu înseamnă că estetica lor nu o marchează pe cea a restului.
Metalul albumului, luxul subvertit al grunge-ului sau imaginarul fetiș al Madonnei au pătruns profund în tendințele masive care continuă să fie revizuite și astăzi. Madonna și Jean Paul Gaultier, de fapt, au fost creatorii poate celei mai puternice icoane pop din toate timpurile: corsetul conic Blonde Ambition Tour, care a adăugat referințe masculine la un obiect codificat ca simbol al opresiunii. Cu acel corset, erotismul a încetat să mai fie obiectivare pentru a fi însuşire.
Noua uniformă a vedetelor pop condensează un discurs asemănător: o salopetă foarte strâmtă (sau catsuit) care dezvăluie diferite părți ale corpului prin deschideri și transparențe strategice. Este purtată de multe vedete, de la Dua Lipa la Billie Eilish, de la Rihanna la Beyoncé, de la Miley Cyrus la Cardi B.
Costumul este realizat de Casey Cadwallader, tânărul designer american care este directorul de creație al lui Thierry Mugler din 2017. Prima dată când a văzut pe podium a fost acum trei colecții, în primăvara anului 2020, iar expunerea sa enormă în media l-a făcut un element „de bază” al casei.
Cadwallader a explicat de mai multe ori că acesta și majoritatea modelelor sale au două motivații: pentru a actualiza moștenirea lui Thierry Mugler și pentru a crea piese care să servească orice tip de corp ca formă de autoafirmare.
„Scopul meu este să creez o nouă cultură în jurul lui Mugler, inspirată de o abordare multidisciplinară. Vreau să se potrivească diferitelor tipuri de femei, de toate vârstele, mărimile și culorile și în orice moment al zilei. Îmi doresc să îmbrac oameni care mă inspiră, și pe cei care sunt inspirați de brand la rândul lor”, explică designerul pe site-ul firmei.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.