„Suntem foarte bucuroși să vă confirmăm că Salonul Auto Internațional de la Geneva va avea loc în perioada 14 februarie – 19 februarie 2023 la Palexpo, Geneva”, se arată în comunicat. Evenimentul a avut loc ultima dată în 2019.
În februarie 2020, Salonul Auto de la Geneva a fost anulat cu câteva zile înainte de a începe, după ce guvernul elvețian a interzis adunările a peste 1.000 de persoane din cauza pandemiei de coronavirus în curs de dezvoltare. În anii de după, organizatorii au ales să fie precauți. Evenimentul din 2021 a fost anulat în iunie 2020. Apoi, în noiembrie 2021, a fost anulată și ediția din 2022.
Desigur, planurile de a merge mai departe cu salonul auto ar putea fi încă supuse schimbărilor pe fondul noilor variante de coronavirus. Într-adevăr, declarația de luni a venit la doar câteva ore după ce a fost anunțat că un alt eveniment auto important, Salonul Auto de la Beijing, a fost amânat pe termen nelimitat, potrivit Motor1.com.
Organizatorii evenimentului, care trebuia să se desfășoare din 21 aprilie până la sfârșitul lunii, au spus că evenimentul a fost amânat din cauza exploziei de cazuri de Covid-19 în China, care în prezent se confruntă cu cea mai mare creștere a cazurilor de la începutul pandemiei. Nu se știe dacă evenimentul va avea loc la sfârșitul acestui an, ceea ce s-a întâmplat după ce ediția din 2020 a fost amânată.
Revenirea Salonului Auto de la Geneva va fi cu siguranță binevenită printre cei din industria auto. Evenimentul de aproape o săptămână adună într-un singur loc mărci din întreaga lume aliniindu-se pentru a-și etala cele mai ciudate vehicule. În 2019, au fost prezentate un McLaren Speedtail, Ferrari F8 Tributo și, ceea ce a fost la un moment dat cea mai scumpă mașină nouă din lume, un Bugatti „La Voiture Noire”. În mod uimitor, toate acele mașini au intrat în producție.
În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.
După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Acțiunile europene ale produselor de lux au scăzut vineri, după ce președintele american Donald Trump a declarat că recomandă o taxă vamală directă de 50% asupra bunurilor din Uniunea Europeană, începând cu 1 iunie.
Burberry urmează să concedieze până la 1.700 de locuri de muncă la nivel mondial, ca parte a unui efort mai amplu de reducere a costurilor, în contextul în care casa de modă britanică se confruntă cu un mediu dificil în domeniul comerțului cu amănuntul de lux.
Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.
Hermès a anunțat planuri de a majora prețurile tuturor produselor vândute în Statele Unite, pentru a contracara greutatea noilor tarife impuse de președintele Donald Trump.
Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.
Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.