Anunțul Sabrinei Carpenter ca noua muză pentru Versace marchează o întâlnire perfectă între moștenirea legendară a mărcii și îndrăzneala creativă a unui artist cu o carieră înfloritoare. Cântăreață, actriță și vizionară, Sabrina întruchipează o generație care îndrăznește să depășească limitele, o trăsătură esențială pentru a reprezenta ochelarii Biggie, acești ochelari de soare iconici numiți după rapperul Notorious BIG Biggie.
Ochelarii, adevărate simboluri ale întâlnirii dintre hip-hop și haute couture, sunt mult mai mult decât un simplu accesoriu. Cu faimoasa Medusa aurie și linii îndrăznețe, ei celebrează spiritul rebel și singularitatea. Sabrina Carpenter, cu personalitatea ei dinamică și capacitatea ei de a captiva prin arta ei, devine în mod firesc ambasadorul acestora. „Sunt atât de fericită să fac parte din această comunitate”, declară ea, evocând o legătură puternică cu universul Versace.
Pentru Donatella Versace, Sabrina reprezintă moștenitorul spiritual al valorilor purtate de ochelarii Biggie. „De la Notorious BIG până la talentele extraordinare de astăzi, comunitatea Biggie reunește rebeli, vizionari și apărători ai spiritului autentic Versace”, subliniază ea.
Alături de starul de baschet Alexandre Sarr, Sabrina Carpenter face parte dintr-o campanie fotografiată de Rosie Marks, în care personalitățile lor sunt dezvăluite prin portrete izbitoare. Ochelarii Biggie devin atunci prisma unui stil de viață: îndrăzneală, libertate și exprimare de sine.
A purta Biggies înseamnă a alege să vezi lumea altfel. Acești ochelari deschid ușa către neașteptat și celebrează individualitatea, creând în același timp un sentiment de apartenență la o comunitate vizionară. După cum spune cântăreața: „Sunt mult mai mult decât doar ochelari de soare”.
Alături de Sabrina Carpenter, Versace își reafirmă rolul de pionierat, combinând eleganța atemporală și energia contemporană. O colaborare care promite să redefinească codurile modei, cu tot mai mult îndrăzneală și stil.
Mădălina Ghenea a stârnit valuri pe rețelele sociale cu o apariție superbă pe contul de Instagram.
La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.
Nicoleta Luciu a dispărut de pe micile ecrane după o scurtă reîntoarcere în showbiz. Însă fosta Miss România nu exclude o revenire.
Demi Moore a fost inclusă în prestigiosul top TIME 100 al celor mai influenți oameni din lume. Reacția ei sinceră și emoționantă a cucerit fanii din întreaga lume.
Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.
Designerul olandez calcă pe urmele erei colaborative și promite o gură de aer proaspătă radicală și îndrăzneață.
John Travolta, omagiu emoționant pentru fiul său Jett, la 33 de ani de la naștere
Mick Jagger și Melanie Hamrick sunt logodiți: „Suntem fericiți așa cum suntem”
”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND
Prada achiziționează Versace pentru 1,25 miliarde de euro: O mișcare strategică pe piața globală a luxului
Secretul formelor impecabile ale Melaniei Trump: Dieta și rutina de fitness
Designerul olandez calcă pe urmele erei colaborative și promite o gură de aer proaspătă radicală și îndrăzneață.
Prada achiziționează Versace pentru 1,25 miliarde de euro: O mișcare strategică pe piața globală a luxului
Christian Louboutin propune pentru colecția de nuntă de anul acesta designuri poetice, ce îmbină creativitatea cu craftsmanshipul și atemporalitatea cu actualitatea.
Noua campanie Miu Miu, condusă de Gigi Hadid, îmbină portretul clasic cu modernitatea artistică, celebrând matlasarea și feminitatea.
Casă de modă Mugler l-a numit pe designerul Miguel Castro Freitas director de creație, urmându-i astfel lui Casey Cadwallader.
Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”.