Anunțul Sabrinei Carpenter ca noua muză pentru Versace marchează o întâlnire perfectă între moștenirea legendară a mărcii și îndrăzneala creativă a unui artist cu o carieră înfloritoare. Cântăreață, actriță și vizionară, Sabrina întruchipează o generație care îndrăznește să depășească limitele, o trăsătură esențială pentru a reprezenta ochelarii Biggie, acești ochelari de soare iconici numiți după rapperul Notorious BIG Biggie.
Ochelarii, adevărate simboluri ale întâlnirii dintre hip-hop și haute couture, sunt mult mai mult decât un simplu accesoriu. Cu faimoasa Medusa aurie și linii îndrăznețe, ei celebrează spiritul rebel și singularitatea. Sabrina Carpenter, cu personalitatea ei dinamică și capacitatea ei de a captiva prin arta ei, devine în mod firesc ambasadorul acestora. „Sunt atât de fericită să fac parte din această comunitate”, declară ea, evocând o legătură puternică cu universul Versace.
Pentru Donatella Versace, Sabrina reprezintă moștenitorul spiritual al valorilor purtate de ochelarii Biggie. „De la Notorious BIG până la talentele extraordinare de astăzi, comunitatea Biggie reunește rebeli, vizionari și apărători ai spiritului autentic Versace”, subliniază ea.
Alături de starul de baschet Alexandre Sarr, Sabrina Carpenter face parte dintr-o campanie fotografiată de Rosie Marks, în care personalitățile lor sunt dezvăluite prin portrete izbitoare. Ochelarii Biggie devin atunci prisma unui stil de viață: îndrăzneală, libertate și exprimare de sine.
A purta Biggies înseamnă a alege să vezi lumea altfel. Acești ochelari deschid ușa către neașteptat și celebrează individualitatea, creând în același timp un sentiment de apartenență la o comunitate vizionară. După cum spune cântăreața: „Sunt mult mai mult decât doar ochelari de soare”.
Alături de Sabrina Carpenter, Versace își reafirmă rolul de pionierat, combinând eleganța atemporală și energia contemporană. O colaborare care promite să redefinească codurile modei, cu tot mai mult îndrăzneală și stil.
După două decenii la cârma Casei pe care au fondat-o, mințile creative din spatele Proenza Schouler își anunță plecarea. O tranziție care marchează sfârșitul unei ere, dar și zorii noilor oportunități.
Flora Năstase, cunoscută ca “Regina Blănurilor”, a deținut, la un moment dat, un adevărat imperiu. A muncit pe brânci pentru a strânge bani și a creat haine de blană încă din comunism.
Casa de modă Christian Lacroix a fost cumpărată de compania spaniolă STL, extinzându-și astfel portofoliul în industria modei de lux.
Brandul Y/Project a anunțat că își încetează oficial activitatea. „După 14 ani fructuoși, Y/Project a luat decizia dificilă de a își suspenda operarea”, spune statementul publicat de casa de modă pariziană pe site-ul lor și pe canalele de social media.
Rolls-Royce a contabilizat investiții de peste 300 de milioane de lire sterline pentru Home of Rolls-Royce la Goodwood.
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Originalul brand de design MÜÜSKA, cu sediul în Ungaria, a lansat Millions & Billions, o colecție luxoasă de tapet, perne decorative și fotolii.
Războiul ascuns dintre Mihaela Rădulescu și Teo Trandafir a ieșit la iveală cu jigniri și săgeți usturătoare între cele două vedete.
Pentru a onora câștigătorii și prezentatorii de la cea de-a 82-a ediție a Globurilor de Aur, publicația Robb Report a organizat cea mai luxoasă geantă cadou din lume, cu peste 25 de produse și experiențe în valoare totală de 1 milion de dolari, dublând valoarea de anul trecut.
Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.
De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.
După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.
Brandul Y/Project a anunțat că își încetează oficial activitatea. „După 14 ani fructuoși, Y/Project a luat decizia dificilă de a își suspenda operarea”, spune statementul publicat de casa de modă pariziană pe site-ul lor și pe canalele de social media.
Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.
De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.
După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.
Sabrina Carpenter este noua muză a lui casei Versace, celebrând ochelarii Biggie, embleme ale unui stil aflat la răscrucea dintre lux și cultura urbană.
The North Face și SKIMS fac echipă pentru o colecție care îmbină stilul și performanța.