CEO-ul Apple, Tim Cook, numește dispozitivele „cea mai inovatoare gamă profesionistă de până acum”. Noul design vine într-un nou decupaj în formă de pastilă; cu toate acestea, există o parte din această familiaritate de la iPhone-urile anterioare. Atât Pro, cât și Max vor sosi în dimensiuni recunoscute - iPhone 14 Pro are ecranul obișnuit de 6,1 inchi, în timp ce iPhone 14 Max este format dintr-un ecran tipic de 6,7 inci. Ambele vin în patru culori: violet intens, argintiu, auriu și negru spațial.
Ambele dispozitive sunt alimentate de A16 Bionic și unele dintre specificațiile unice incluse sunt o cameră de 48 MP cu cel mai mare senzor de cameră Apple de până acum (precum și cu abilități de 48 MP-ProRaw), luminozitate HDR de vârf, o cameră Ultra Wide mai mare și un bliț reproiectat.
Dacă nici iPhone Pro și iPhone Max nu sunt pentru tine, nu-ți face griji, iPhone 14 și iPhone 14 Plus sunt și ele opțiuni. iPhone 14 și iPhone 14 Plus prezintă câteva dintre aceleași calități ca și iPhone 13, dar mai îmbunătățite și actualizate.
Prețul unui iPhone 14 va începe de la 799 de dolari, iar pentru iPhone 14 Plus de la 899 de dolari. Pe de altă parte, iPhone 14 Pro va costa peste 999 de dolari, iar prețul unui iPhone 14 Max va începe de la 1099 USD. Precomenzile încep pe 9 septembrie și vor fi disponibile în magazine pe 16 septembrie.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.