Într-o lume ideală, am sta acasă toată ziua să ne jucăm cu animalele de companie. Dar uneori, locurile de muncă și responsabilitățile noastre înseamnă că trebuie să ne lăsăm prietenii blănoși acasă. Și, deși pisicile sunt destul de independente, ele au încă nevoie de tovărășie pentru a le menține fericite și sănătoase. Fără stimulare adecvată, felinele pot dezvolta depresie, obezitate și alte probleme majore de sănătate. Soluția? Ebo: robotul inteligent conceput pentru a fi cel mai bun prieten al pisicii tale. „Suntem conștienți de rata crescândă de obezitate din cauza neglijării animalelor de companie din ultimii ani și am dorit să creăm o soluție”, spun inginerii Ebo. „Așadar, ne-am pus mintea la cale și după ce am lucrat la peste 100 de modele care au fost supuse unor runde riguroase de testare cu gheruțe și tot tacâmul, suntem mândri că în sfârșit putem prezenta Ebo publicului.” Ebo a fost introdus pe lume pe Kickstarter în octombrie 2019 și a fost finanțat integral în mai puțin de 10 minute!
Succesul Ebo nu este surprinzător, deoarece acest mic bot dețin o cantitate impresionantă de funcții tehnologice. Înainte de joaca în sine, Ebo scanează mediul, asigurându-se că există suficient spațiu pentru manevrele pe care le va face. La puțin peste doi centimetri înălțime, robotul jucăuș, rotund, se mișcă prin cameră pentru a încuraja și pisica să se miște cât mai mult. Utilizează senzori pentru a evita obstacolele și poate imita chiar un animăluț viu, printr-un amestec dinamic de sunet, mișcare și lumină. Ebo poate de asemenea să învețe din comportamentul pisicii tale și să dezvolte noi mișcări, astfel încât feline să nu se plictisească niciodată. Și atunci când Ebo are o baterie slabă, pur și simplu se întoarce singur înapoi la stația de încărcare până când își revine.
Ebo se conectează și la Wi-Fi și are o aplicație personalizată care permite proprietarilor de pisici să le monitorizeze și să-și înregistreze blănoasele în timp ce se joacă. Stăpânii cu Ebo pot chiar să urmărească starea de sănătate a animalului de companie, să controleze funcția laser pentru a se juca direct cu pisica sau să captureze imagini și videoclipuri pentru a le posta pe rețelele sociale.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.