Noua tendință de machiaj a sezonului este „aspectul curat”. Este vorba despre un tratament de înfrumusețare minimalist care asigură un ten luminos cu un minimum de produse. Dar contrar a ceea ce sugerează numele său, nu înseamnă neapărat o noțiune de „compoziție proprie”, fiecare având de ales să scaneze etichetele... sau nu.
După cum a menționat revista InStyle , acest nou concept a strâns peste 19 milioane de vizualizări pe rețeaua de socializare TikTok. Totul a început cu influencerul Eva Rankiin (care are aproape 500.000 de abonați) care a postat un tutorial numit „cum să obții un aspect curat ” sau cum să obții un aspect care ar putea fi descris drept curat.
Dar cu ce se mai confruntă această nouă tehnică din „no make up” care ne-a guvernat viața de zi cu zi în ultimele luni? Ideea nu este să dai impresia că nu ești machiată ci mai degrabă să uşurezi rutina de machiaj având în acelaşi timp un singur scop: pielea să arate bine.
Acest lucru pare să se rezume la un ten luminos combinat cu sprâncene pline și buze lucioase. Și pariază pe produsele potrivite. Nu mai mult de cinci, conform influencerului.
Primul pas? O particulă de protecție cu efect strălucitor și care va juca și rolul de bază (sau primer), care să aibă neapărat minimum SPF 30. Apoi, folosește gel pentru sprâncene pentru a le aranja.
Al treilea pas: corectorul sau anticearcănul, dar va lumina și tenul. Dacă ești mai degrabă o fană a fondului de ten și nu te poți imagina ieșind fără el, poți miza pe o cremă colorată bună, care va aduce mai multă lejeritate.
În a patra etapă, balsamul de buze hidratează în timp ce iluminează gura. Alege ceva nuanțat. Un aliat ușor de însușit și care va avea cu atât mai mult succes în această perioadă în care masca este încă purtată peste tot. În cele din urmă, aplică rimelul.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.