Rolls-Royce și Hyundai au semnat una dintre cele mai puțin probabile colaborări în analele aerospațiale, cu un plan de parteneriat pentru sisteme de propulsie electrică pentru cer.
Brandul britanic la comandă și producătorul de automobile coreean de pe piața de masă a anunțat săptămâna aceasta la Farnborough Airshow din Marea Britanie un memorandum de înțelegere pentru a explora aplicarea pilelor de combustie (care transformă hidrogenul în electricitate) pentru a promova mobilitatea aeriană.
Pilele de combustie ar putea dubla de patru ori autonomia unei aeronave electrice cu baterie, potrivit Matheu Parr, director pentru clienți la Rolls-Royce Electrical, divizia de aviație electrică a mărcii.
Rolls-Royce, al doilea cel mai mare producător de motoare de aeronave din lume, după General Electric, a lansat unitatea în ianuarie 2022 pentru a răspunde la întrebarea presantă: „Ce este electrificarea aerospațială?” spuse Parr.
Tehnologia cu celule de combustibil deblochează o lume de potențial într-o industrie pregătită pentru o creștere exponențială în următoarele două decenii. Firma de consultanță Roland Berger estimează că piața de mobilitate aeriană urbană va crește de la o industrie de 1 miliard de dolari în 2030 la 90 de miliarde de dolari până în 2050.
„Este un ordin de scară deasupra locului în care operăm în mod normal”, a spus Parr. „Acolo intervine Hyundai.”
Discuțiile dintre mărci au început la Consumer Electronics Show 2020, unde Hyundai și-a detaliat planurile de a se concentra pe diferite moduri de transport urban.
Proiectul va împrumuta din moștenirea Rolls-Royce în aviație și din experiența Hyundai în tehnologia celulelor de combustie pentru a oferi o demonstrație a aeronavei electrice cu baterie până în 2025. Parr a spus că transportul va fi probabil un avion cu nouă locuri cu aripi fixe, precum un Tecnam P- Volt.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.