Rolls-Royce și Hyundai au semnat una dintre cele mai puțin probabile colaborări în analele aerospațiale, cu un plan de parteneriat pentru sisteme de propulsie electrică pentru cer.
Brandul britanic la comandă și producătorul de automobile coreean de pe piața de masă a anunțat săptămâna aceasta la Farnborough Airshow din Marea Britanie un memorandum de înțelegere pentru a explora aplicarea pilelor de combustie (care transformă hidrogenul în electricitate) pentru a promova mobilitatea aeriană.
Pilele de combustie ar putea dubla de patru ori autonomia unei aeronave electrice cu baterie, potrivit Matheu Parr, director pentru clienți la Rolls-Royce Electrical, divizia de aviație electrică a mărcii.
Rolls-Royce, al doilea cel mai mare producător de motoare de aeronave din lume, după General Electric, a lansat unitatea în ianuarie 2022 pentru a răspunde la întrebarea presantă: „Ce este electrificarea aerospațială?” spuse Parr.
Tehnologia cu celule de combustibil deblochează o lume de potențial într-o industrie pregătită pentru o creștere exponențială în următoarele două decenii. Firma de consultanță Roland Berger estimează că piața de mobilitate aeriană urbană va crește de la o industrie de 1 miliard de dolari în 2030 la 90 de miliarde de dolari până în 2050.
„Este un ordin de scară deasupra locului în care operăm în mod normal”, a spus Parr. „Acolo intervine Hyundai.”
Discuțiile dintre mărci au început la Consumer Electronics Show 2020, unde Hyundai și-a detaliat planurile de a se concentra pe diferite moduri de transport urban.
Proiectul va împrumuta din moștenirea Rolls-Royce în aviație și din experiența Hyundai în tehnologia celulelor de combustie pentru a oferi o demonstrație a aeronavei electrice cu baterie până în 2025. Parr a spus că transportul va fi probabil un avion cu nouă locuri cu aripi fixe, precum un Tecnam P- Volt.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.