Rolls-Royce spune că lansarea noului său „super coupé” complet electric Spectre este o piatră de hotar la fel de importantă în istoria sa de 119 ani ca momentul în care cei doi fondatori ai săi, Charles Rolls și Henry Royce, s-au întâlnit pentru prima dată. Nu numai că este primul Rolls-Royce electric – un mijloc de propulsie care va înlocui complet motoarele sale V-12 în doar opt ani – dar este și primul EV complet de la oricare dintre mărcile super-lux, cu excepția hipermașinilor electrice precum Rimac Nevera .
Spectre este efectiv noul coupe Phantom și va avea prețuri între modelele Cullinan și Phantom, dar, întrucât Wraith și Dawn nu mai sunt în gama actuală de modele în Statele Unite, Spectre este acum singura alegere pentru cei care doresc un Rolls-Royce cu două uși. Compania estimează că în primul său an complet de producție, Spectre va reprezenta o cincime din toate vânzările producătorului.
În ciuda capacității motoarelor electrice de a produce o accelerație uimitoare, puterea de 576 CP a lui Spectre - de la motoarele de pe fiecare axă - permite mașinii să atingă 100 km/h în 4,4 secunde, aproape identică cu Black Badge Ghost.
Spectre va avea o autonomie de 500 km cu o singură încărcare, dar Rolls-Royce a considerat că o autonomie probabilă EPA de 400 km era suficientă pentru clienții săi, care, în medie, parcurg mai puțin de 10000 km în fiecare an cu mașinile lor. Greutatea redusă la baterii înseamnă că Spectre poate oferi aceeași gamă de facilități și opțiuni ca o mașină pe benzină, ceea ce este mai important pentru cumpărători.
Specificațiile bateriei nu au fost dezvăluite oficial, dar înțelegem că pachetul va avea o capacitate de aproximativ 110 kwh și o rată de încărcare de vârf de aproximativ 195 kw. Iar timpul estimat pentru a aduce vehiculul de la o încărcare de 10% la 80% este de aproximativ 34 de minute cu un încărcător de 150 kw.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.