Este cea mai scumpă mașină din lume, acest titlu revenindu-i până de curând La Voiture Noire de la Bugatti, care s-a vândut cu 18,7 milioane de dolari. Boat Tail este o maşină cu patru locuri, care măsoară aproape 5,8 metri lungime, cu partea din spate a vehiculului în formă de punte de iaht. Compania va produce doar trei astfel de automobile, iar preţul acestora nu este public. Prețul estimat este de aproximativ 25 de milioane de dolari pe bucată.
Noul model vine în timp ce Rolls-Royce lansează o nouă divizie în cadrul afacerii sale, Coachbuild, un program exclusiv pentru invitaţii, care va permite celor mai importanţi clienţi ai producătorului de automobile să comande maşini unice.
Noul Rolls-Royce Boat Tail se bazează pe platforma spațială din aluminiu partajată de Phantom, Cullinan și noile modele Ghost și are același motor V-12 de 6,75 litri. Această mașină remarcabilă este împodobită ca niciun alt Rolls-Royce de pe planetă.
Peste 1.800 de piese noi au fost dezvoltate pentru Boat Tail, fiecare dintre ele având caracteristici de lux, cum ar fi frigidere duble pentru şampanie de epocă şi ceasuri personalizate, care pot fi purtate sau introduse în maşină pentru a fi folosite ca ceas.
Exemplarul prezentat joi este una dintre cele trei versiuni diferite Boat Tail, construite pentru un client misterios și soția sa care locuiesc în SUA - ambii cel mai probabil din industria muzicală, scrie Robb Report.
Cea mai atractivă caracteristică a acestui vehicul este capota enormă, pictată manual, de albastru Azur, care se ridică la o nuanță mai deschisă. În față, o grilă de panteon vopsită Rolls-Royce înlocuiește finisajul tradițional din oțel inoxidabil pentru prima dată în epoca modernă.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.